|
|
|
|
|
|
תקלה טכנית -ניתוק שידורי כבלים של yes |
נושא התלונה: |
יום שישי 18 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
החל מיום ו' 18.11.11 בשעות הערב רשת הכבלים של yes נותקה. מבירור טלפוני שערך למעלה מחצי שעה המתנה נמסר שיש תקלה טכנית וביום א' להזמין טכנאי, כלומר, שוב להתקשר ביום א' ולהמתין חצי שעה עד לקבלת מענה.
כלומר, כל סוף השבוע הגשום שלא יוצאים מהבית עם הילדים-אין שידורים "הכל מת"!!.
(ולא ידוע מתי הטכנאי יגיע בשבוע הבא...). דורשת בכל תוקף לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, ובנוסף לא לחייב אותי בתשלום החודשי על כבלים "מתים" שלא מסוגלים לשדר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביקור טכנאי באופן דחוף, קבלת פיצוי על עוגמת נפש, זיכוי תשלום חודשי בגין חוסר שידורים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב
אני מודה לך על פנייתך.
גב' גרינברג פנתה לחברתנו ביום 19.11.2011 בפנייה זהה.
ביום 20.11.2011 שוחחה נציגת פניות הציבור עם גב' גרינברג אשר טפלה בפנייה, כמו כן הטכנאי היה בכתובת המנוי ביום 19.11.2011 וטיפל בתקלה
בברכה,
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|