פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה טכנית -ניתוק שידורי כבלים של yes נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
החל מיום ו' 18.11.11 בשעות הערב רשת הכבלים של yes נותקה. מבירור טלפוני שערך למעלה מחצי שעה המתנה נמסר שיש תקלה טכנית וביום א' להזמין טכנאי, כלומר, שוב להתקשר ביום א' ולהמתין חצי שעה עד לקבלת מענה.
כלומר, כל סוף השבוע הגשום שלא יוצאים מהבית עם הילדים-אין שידורים "הכל מת"!!.
(ולא ידוע מתי הטכנאי יגיע בשבוע הבא...). דורשת בכל תוקף לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, ובנוסף לא לחייב אותי בתשלום החודשי על כבלים "מתים" שלא מסוגלים לשדר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביקור טכנאי באופן דחוף, קבלת פיצוי על עוגמת נפש, זיכוי תשלום חודשי בגין חוסר שידורים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב

אני מודה לך על פנייתך.

גב' גרינברג פנתה לחברתנו ביום 19.11.2011 בפנייה זהה.

ביום 20.11.2011 שוחחה נציגת פניות הציבור עם גב' גרינברג אשר טפלה בפנייה, כמו כן הטכנאי היה בכתובת המנוי ביום 19.11.2011 וטיפל בתקלה

בברכה,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה