חברת yes |
שם ותפקיד: |
מר מינחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 20.11.11, בהמשך לפנייתה של גב' סיגל רפיאן בנושא תקלות צפייה ועיכוב מענה בשרות טלפוני, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.
בנושא זמן ההמתנה במוקד שרות הלקוחות של yes , חברתנו פועלת באופן מתמיד למען שיפור מערכות השירות בכל המוקדים ולצמצם את זמן המענה ככל הניתן, אנו עומדים לשירות לקוחותינו במוקד שרות הלקוחות של yes , כל יום, במשך כל השנה, באופן שוטף במענה מהיר ואיכותי . נציגי השרות נותנים מענה 24 שעות ביממה. ישנם זמנים (ובמקרה זה בזמן מזג אויר סוער במיוחד ובאופן חריג) בהם העומס רב באופן נקודתי ולמרות כל מאמצינו ולמרות תגבור מאסיבי של מצבת כוח האדם לא ניתן מענה מידי במוקדי השרות או שרות טכני מידי , ועל כך אנו מתנצלים.
מבדיקה ברשומות מינויה של הגב' רפיאן, פנייתה כבר טופלה ביום ה-20.11.11 בשיחה עם נציגינו ובשיחת מנהל ותואם שרות טכני לביתה ליום ה-23.11.11, צר לנו על העיכוב בטיפול בפנייתה של הלקוחה ואנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.
לשירותך בכל עת,
בברכה ,
חברת yes
|
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|