פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני< נושא התלונה:
‏שבת ‏19 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יפה נוף 230 בשלומי כתובת:
תיאור הבעיה:
שבוע טוב ברצוני להיתלונן על שרות הטלפוני של חברת yes אתם שמים מענה קולי במטרה לענות לקהל האנשים שלכם ולצערי אני מיום שישי בבוקר מנסה לחייג ולבקש
לומר לחברה מה אני אמורה לעשות שהממיר לא עובד לי ולצערי אן תשובה רק מענה קולי עונה ולא מענה אנושי
אשמח מאוד אם תוכלו לענות לי בהקדם האפשרי
לטלפון 0549028743


Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 20.11.11, בהמשך לפנייתה של גב' סיגל רפיאן בנושא תקלות צפייה ועיכוב מענה בשרות טלפוני, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

בנושא זמן ההמתנה במוקד שרות הלקוחות של yes , חברתנו פועלת באופן מתמיד למען שיפור מערכות השירות בכל המוקדים ולצמצם את זמן המענה ככל הניתן, אנו עומדים לשירות לקוחותינו במוקד שרות הלקוחות של yes , כל יום, במשך כל השנה, באופן שוטף במענה מהיר ואיכותי . נציגי השרות נותנים מענה 24 שעות ביממה. ישנם זמנים (ובמקרה זה בזמן מזג אויר סוער במיוחד ובאופן חריג) בהם העומס רב באופן נקודתי ולמרות כל מאמצינו ולמרות תגבור מאסיבי של מצבת כוח האדם לא ניתן מענה מידי במוקדי השרות או שרות טכני מידי , ועל כך אנו מתנצלים.

מבדיקה ברשומות מינויה של הגב' רפיאן, פנייתה כבר טופלה ביום ה-20.11.11 בשיחה עם נציגינו ובשיחת מנהל ותואם שרות טכני לביתה ליום ה-23.11.11, צר לנו על העיכוב בטיפול בפנייתה של הלקוחה ואנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.

לשירותך בכל עת,

בברכה ,
חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה