פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי ושקרים מזלזלים בשירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי שוחחתי עם נציג שירות וביררתי לגבי הצטרפות והתקנת יס בדירתי החדשה.
לאחר שיחה קצרה שבה הובהרו לי דרכי ההתקשרות והבהרתי כי אני מעוניין בהתקנה הכי מהירה האפשרית כתנאי להצטרפות נאמר לי כי אם אאשר את הסכם ההתקשרות במייל בהקדם יגיע אלי טכנאי למחרת בבוקר ואולי אפילו באותו היום.
לאחר כשעה בערך הודיעו לי שההתקנה תתבצע בשישי בבוקר בין 10:00 ל12:00 ואני אקבל שיחה כחצי שעה לפני הגעת הטכנאי.
לאחר כ60-70 שעות של התעסקות במעבר הדירה ובתקלות שונות ללא שינה המתנתי ביסורים קשים ער על מנת לא "להבריז" למתקין.
בשעה 11:15 בערך התקשרה נציגה של יס והודיעה לי כי עקב תקלה לא צפויה היא מתנצלת אך הטכנאי לא יוכל להגיע אלא רק ביום ראשון.
הודעתי לה שאיני מעוניין בשירות שלהם ושבנוסף לשעות ההמתנה לטכנאי הם גם הרסו לי את הסופ"ש כיוון שאני אהיה חסר שירותי הלוויין אשר הובטחו לה ועליהם הסתמכתי. הוספתי כי אם ככה מתחילה ההתקשרות שלי איתם אני בוחר לבטל את ההתקשרות לחלוטין.
סיכמתי איתה שאני אחשוב על זה כחצי שעה ואם אני לא ארדם אז אני אודיע להם אם אני מעוניין בהתקנה או לא.
לאחר זמן קצר התקשר אלי נציג שירות (נחמד מאוד) ששיכנע אותי לא לבטל את העסקה והבטיח לי פיצוי שכולל 10 סרטים (שווי של 200 ש"ח בערך אם הבנתי נכון).
בנוסף (ובעיקר), אותו נציג הצליח לשכנע אותי לא לבטל את העסקה כיוון שהוא התחייב בפניי ב100 אחוז (שאלתי 3 פעמים אם זה 100 אחוז) שביום ראשון יגיע אלי טכנאי ויתקין בדירתי את אותם השירותים והממירים המיוחלים.
בזמן כתיבת תגובה זו, אנו מצויים ביום ראשון בצהריים, השעה היא 13:45ואני כרגע לאחר שהתקשרתי לחברת יס כדי לברר מתי בערך ההתקנה תגיע כבר.
נציג השירות שענה לי היה מופתע שאני יושב בבית ומחכה להתקנה כי רשום לו שההתקנה שלי מוזמנת ליום שני.
לאחר מספר שניות שהתאוששתי מההלם ניסיתי להסביר לו את השתלשלות העניינים שזהו כבר התיאום השני שקורה משהו "מוזר" והוא אמר לי שהוא לא רואה שדיברו איתי ביום שישי הוא לא רואה שתיאמו איתי ליום שישי, הוא לא רואה שתיאמו איתי ליום ראשון, הוא לא רואה שמופיע לו שאני זכאי לפיצוי שהובטח לי ובעצם הוא אמר לי שהוא לא מבין מה אני רוצה ולמה אני עצבני ורמז שאני חייזר שנחת מהחלל החיצון והוא לא מבין מה אני רוצה ממנו.
הודעתי לו שאם הטכנאי לא יגיע היום אני לא מעוניין בשירותיהם באופן סופי וזאת תהיה הפעם השניה בתוך 3 ימים שהם (בניגוד לחוק הגנת הצרכן) לא מודיעים לי עד 20:00 בערב ביום שלפני ההתקנה על שינוי מועד ההתקנה שסוכם איתי ואני מתכוון לדרוש ולעמוד על זכויותיי שהוקנו לי על פי והתאם לחוק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התקנת הממירים היום ובהקדם או ביטול העסקה ובכל מקרה פיצוי הולם עבור עוגמת הנפש והזכויות שהופרו. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
בהתאם לרשומות המנוי ביום 21.11.2011 בוצע חיבור לשרותי yes.
ברצוני להודות למר לוקץ על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו.
בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתך, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."

לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע התקנה בבית לקוח .

כמו כן הריני לציין כי ביום 21.11.2011 עודכן במנוי 10 קופונים של סרטיdvdbox ( לא כולל ארוטיקה)בתוקף עד ליום 20.11.2012.

בברכה
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה