פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטכנאי מגיע רק בתאום הרביעי לאחר ארבעה ימים! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הממיר שלי מודיע על מסך הטלויזיה[כבר מיום רביעי, 16.11.11!], כי יש תקלה טכנית. התקשרתי ל-*2080 ותאמו אתי הגעת טכנאי ליום חמישי בין 11.00-13.00. ב-12.45 התקשרו להודיע שהוא לא יגיע.

תאמו הגעה נוספת לאותו יום [17.11.11] לשעות 17.00-19.00. לא הגיע וגם לא צלצלו שלא יגיע. החוק קובע שמגיע לי פיצוי של 600 ש"ח, בלי חובה להוכיח נזק. יס הודיעו שיזכו אותי בחיובים החודשיים. מדוע לא שולחים צ'ק?

תאמו מועד חדש למחר, יום ששי [18.11.11], 12.00-14.00. התקשרתי בסביבות 13.30 והבעתי את חששי שהטכנאי שוב לא יגיע. בדקו והרגיעו אותי שיגע בחלון הזמן שנקבע לו. לא הגיע. צלצלתי ושוב הבטיחו לזכות [אין להם צ'קים ביס?!...] אותי בעוד 600 ש"ח. אמרו שיתקשרו בעוד שעה או יותר כדי לתאם מועד חדש להגעת טכנאי בשבת! ביקשתי מוצ"ש. אמרו [פולינה] שישתדלו, ואם לא אז אהיה בין הראשונים ביום ראשון.
לא התקשרו, לא ביום ששי, לא במוצ"ש ולא היום [20.11.11] בבוקר. היום יום ראשון, התקשרתי ב-10.15 ודנא אמרה לי שתאמו אתי להיום ל 10.00-12.00!!... לאחר שפרצתי בצחוק מר, בדקה שוב ומצאה שניסו להתקשר ביום שישי ולא הצליחו והיום אמנם לא התקשרו. היא מצטערת מאוד!...
בשעה 11.30 הגיע טכנאי בשם שי - לאחר ארבעה [!] ימים וארבעה תאומים - תיקן הכל, כולל החלפת חלק בארון החיבורים והחלפת ממיר [שאולי גרם לבעיה] על הצד היותר טוב! מקצוען 10!
שאלות: 1. יס אמרו לי -בתשובה לשאלתי - שהם מחויבים על פי החוזה לתקן תקלה בתוך 48 שעות. לאור ההשתלשלות הנ"ל, האם לא מגיע לי פיצוי על השתהות התיקון?!
2. אם מודיעים לי רבע שעה לפני שחלון השעתיים מסתיים, שהטכנאי לא יגיע, הכל בסדר ולא צריך לפצות בכלום?
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי נאות כמתחייב ע"פ חוק והשכל הישר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 21.11.11 בהמשך לפנייתו של מר צבי שרון בנושא אי הגעת טכנאי ועיכוב מתן שרות טכני לתקלת צפייה, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה ברשומות המנוי, פנייתו בנושא זה טופלה טלפונית על ידי נציגינו . ניתן זיכוי בסך 600 ₪ פעמיים בגין המתנות סרק לטכנאי ביום ה- 17.11.11 וביום ה- 18.11.11 בהתאם לחוק ותואם שרות טכני שבוצע ביום ה-20.11.11.

צר לנו על העיכוב במתן השרות ואנו מקווים שהפנייה טופלה לשביעות רצון הלקוח.
בנושא התחייבות שלנו לטווח זמן טיפול בתקלות, על פי הסכם ההתקשרות מול חברתנו סעיף 8 ח' במקרה של תקלה ואי צפייה חלקית בבית הלקוח אנו מחוייבים למתן שרות בטווח של עד 48 שעות עבודה ובמקרה של אי צפייה מלאה אנו מחוייבים למתן שרות בטווח של עד 12 שעות עבודה .

" כן, אנחנו עושים ביקורי בית.
אם אינך מצליח לראות כלום בטלוויזיה שלך, כלומר, אין קליטה, אנו נעשה כל מאמץ על מנת שטכנאי יגיע לביתך תוך 3 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה ובכל מקרה אנו מתחייבים כי הטכנאי יגיע לביתך לא יאוחר מ- 12 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה. במקרה של הפרעות בקליטה, הטכנאי יגיע לביתך תוך 48 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה.... הטכנאים של YES יגיעו לביתך בטווח של שלוש שעות (לדוגמא: בין 08:00 ל- 11:00 בבוקר)- שעות עבודה הנן: בימים א-ה בין 08:00-18:00 ובימי שישי, ערבי חג וחול המועד, בין 08:00-14:00. "

מאחר ובמקרה דנן מדובר בדיווח על תקלה ביום רביעי ה-16.11.11 אחר הצהריים (בשעה 14:20 לערך), המחויבות למתן שרות הנה עד ליום שישי ה-18.11.11 בשעות הצהריים , עקב אי ההגעה שלנו ובנוסף לזיכוי בגין המתנות הסרק אנו נבצע גם זיכוי לעלות שירותי הצפייה ממועד הדיווח ב-16.11.11 ועד למועד מתן השרות ב-20.11.11, להלן 4 ימי צפייה.

בברכה,

חברת yes.

תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה