חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 22.11.2011 בעניינה של גב' לילי בשן.
צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' בשן במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.
אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינה של גב' בשן על מנת שהיא תוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.
תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.
אבקש לציין כי טכנאי הגיע לכתובת המנוי ביום 22.11.2011 בין השעות 11:00-13:00.
אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל גב' בשן בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתה של גב' בשן הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.
לאור האמור בוצע זיכוי במנוי על שמה של גב' בשן בגין חודשיים צפייה בערוץ האוכל הנמצא כעת באפיק 28 וכן נרשם זיכוי בגין חודש צפייה במנוי על שמה של גב' בשן.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|