חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 25.11.2011 בעניינו של מר רועי ספ.
מבדיקה ברשומות yes עולה כי ביום 1.12.2011 פנה הלקוח בנוגע לתקלות צפייה בשעה 22:19 לערך, הוסבר לו כי עליו לפנות למחרת בשעות הפעילות על מנת לתאם הגעת טכנאי. ביום 2.12.2011 פנתה גב' ספ בשעה 8:00 לערך וביקשה לתאם הגעת טכנאי, הוצע לה חלון זמן בין השעות 13:00-15:00 ביום 2.12.2011, אך היא סירבה ולבסוף הגיע טכנאי ביום 3.12.2011 בין השעות 16:00-18:00.
על פי הסכם ההתקשרות מול חברתנו סעיף 8 ח' במקרה של תקלה ואי צפייה בבית הלקוח אנו מחוייבים למתן שרות בטווח של עד 12 שעות עבודה.
" כן, אנחנו עושים ביקורי בית.
אם אינך מצליח לראות כלום בטלוויזיה שלך, כלומר, אין קליטה, אנו נעשה כל מאמץ על מנת שטכנאי יגיע לביתך תוך 3 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה ובכל מקרה אנו מתחייבים כי הטכנאי יגיע לביתך לא יאוחר מ- 12 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה. במקרה של הפרעות בקליטה, הטכנאי יגיע לביתך תוך 48 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה.... הטכנאים של YES יגיעו לביתך בטווח של שלוש שעות (לדוגמא: בין 08:00 ל- 11:00 בבוקר) בימים א-ה בין 08:00-18:00 ובימי שישי, ערבי חג וחול המועד, בין 08:00-14:00. "
חשוב להדגיש כי נציגינו פעלו במקרה דנן על פי נהלי העבודה המקובלים ב yes , צר לי אם מר ספ קיבל רושם אחר או באם נוהלי חברתנו לא עומדים בקנה אחד עם ציפיותיו.
לאור האמור נרשם זיכוי במנוי על שמו של מר ספ מיום 1.12.2011 ועד ליום 3.12.2011, זאת בגין תקלות הצפייה במנוי.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל. |
פתרון: |
|
|