פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שרות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
חב' יס טוענת שאינה אחראית על השלטים המסופקים על ידה וכדי להחליף שלט יש לפנות לדואר בעלות של 60 ש"ח
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
מר תמרי הנכבד,

תודה על פנייתך.

באשר לנוהל ולתשלום בגין החלפת שלטים, החלפת שלט כרוכה בעלות עבורyes .

ניתנת אפשרות להחלפה בסניפי רשות הדואר בפריסה ארצית נרחבת או בסניפי מוטורולה. בנוסף ניתנת אפשרויות נוספות להחלפה (בנוסף על החלפה בסניפי רשות הדואר) : באמצעות דואר שליחים בתשלום, שרות טכנאי בתשלום לבית לקוח והחלפה במשרדי החברה בשלושה מוקדים ברחבי הארץ- ללא תשלום במהלך השנה הראשונה מיום ההצטרפות הלקוח לשירותינו.

החברה מממשת את זכותה לגביית תשלום עבור החלפה ותיקון השלט, בסך של 47.7 ש"ח בלבד (כיום- עלות החלפת שלט בדואר הופחת). תשלום זה אינו מגלם את מחירו של שלט חדש, אלא נגבה רק עבור העלות (היחסית) של תיקון וחידוש השלט, כתוצאה מנזק ו/או בלאי ועבור שרות ההחלפה עצמו.

עוד יודגש, כי על פי מחירון החברה, הותר לה (באישור המועצה לשידורי כבלים ולווין) לגבות תשלום הגבוה מזה שנגבה בפועל כיום עבור השירות הנ"ל כמו כן על פי הסכם ההתקשרות עם yes .

על פי הסכם ההתקשרות של yes מול לקוחותיה אנו אחראים לציוד הקצה שלנו הכולל את הממירים והשלטים לתקופה בת שנה ממועד הצטרפות הלקוח לשירותינו לראשונה.


יצוין כי עבור לקוחות וותיקים yes מעניקה לשלט אחריות של שלושה חודשים, במהלכם לקוח יכול להחליף את השלט ללא תשלום.

אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.

בברכה ,

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה