פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דורשים דמי ניתוק גם אחרי נתינת שרות כושל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך כמעט שנתיים, אחרי שהזמנתי HD עם VOD, שידורי HD הופיעו עם קטיעות לסירוגין. אחרי מספר פניות אל החברה נשלח טכנאי שלא עזר. ניתקתי כבר לפני חצי שנה את המכשיר ה-VOD כי כנראה הוא מעצים את הבעיה. בפניה נוספת טכנאי לא רק שלא הגיע בזמן הנקוב, אלא גם שינה את הטור על דעת עצמו.
המשפחה שלי החליטה שאנו לא מקבלים תמורה הולמת על הכסף הלא קטן שאנחנו משלמים והחלטנו להתנתק.
החברה דורשת ממני עוד לשלם קנס על הניתוק - 480 ש"ח. על מה? על כך שבמשך כמעט שנתיים אני לעתים לא יכול לראות סרט ב- HD בלי שיבושים ולא יכול להשתמש ב- VOD?
כספי סוג הנזק :
ביטול קנס יציאה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 27.11.2011 בעניינו של מר מיכאל זינגרמן.

מבדיקה ברשומות yes נמצא כי ביום 6.5.2010 הותקן בכתובת המנוי על שם מר זינגרמן ממיר מסוג yesMax Total ושירות VOD בהתאם לבקשתו ולנספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו ולבקשתו.

ביום 10.5.2010 התקבלה פניית הלקוח בעניין הפרעה חלקית בעקבות מסך שחור בממיר yesMax Total , לאחר תפעול למול נציג החברה מהמוקד הטכני הבעיה סודרה. ביום 23.9.2011 התקבלה פניית הלקוח בעניין מסך שחור מידי פעם ותואם עמו טכנאי לבדיקת ההפרעה ליום 27.9.2011 בין השעות 09:00-10:00.

ביום 27.9.2011 בשעה 08:35 שוחח נציג החברה על מר זינגרמן לצורך איחור הגעת הטכנאי ללא קבלת אישורו וזאת מהסיבות השמורות עמו. כמו כן, במועד זה בשעה 16:30 הגיע טכנאי מטעמנו לכתובת המנוי והלקוח סרב לקבלו וזאת מהסיבות השמורות עמו.

לאור האמור, עם ניתוק המנוי על שם מר זינגרמן, ובהתאם לבקשתו, יחויב חשבונו בגין החזר עלות ההטבות אשר הוענקו לו וזאת בהתאם לנספח תנאי מבצע ולחוק ביטול קנסות מיום 8.11.2011.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה