חברת yes |
שם ותפקיד: |
מר מינחה הנכבד שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.12.11, בהמשך לפנייתו של מר דורון אייל בנושא עיכוב בהגעת טכנאי לאיסוף ציוד, ברצוני להשיב ולהתייחס לפנייה.
מבדיקה ברשומות המנוי, תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו של מר דורון ליום ה-8.12.11 בין השעות 16:00 ל-18:00.
במועד זה חל איחור ועיכוב בהגעת נציגנו ובסופו של דבר לצערנו הוא לא הגיע והשרות תואם מחדש.
בכל מקרה חשוב להדגיש כי בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."
לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע שרות לאיסוף ציוד מבית לקוח, החוק מתייחס לפיצוי עקב איחור או אי הגעת טכנאי למתן שרות טכני בלבד .
צר לנו על אי הגעת נציגנו לביתו של מר דורון ביום ה-8.12.11 , השרות לאיסוף הציוד תואם מחדש ליום ה-11.12.2011 ובוצע.
אנו מקווים שבעתיד ישוב מר דורון להימנות עם קהל לקוחותינו.
בברכה,
חברת yes
|
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|