פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק וחיוב לא מוצדק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לפני שבוע וחצי לyes, מהרגע הראשון לא ראיתי טוב ולכן עוד באותו יום הזמנתי טכנאי, טכנאי שהגיע אמר שאין מה לעשות ככה רואים ואם היה לי פלזמה סביר להניח שהייתי רואה טוב יותר, אותו ניגון חזר במשך שבוע 6 פעמים ע"י טכנאים שונים בדרגים שונים, לכן תוך 7 ימים בדיוק התנתקתי.
yes רוצים לחייב אותי בדמי ניתוק 400 ש"ח וכמו כן נציגי יס לא באים לקחת הציוד למרות הודעתי.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר בן ציון ישראלי לחברת yes מיום 13.2.2006. תגובה:
מר ישראלי הצטרף לשרותי חברת yes ביום 31.1.2006.

עם הצטרפותו טען כי הצפייה בביתו אינו תקינה. לאור פניותיו נערכו בביתו מספר ביקורים של בכירי הטכנאים בחברה ולא נמצאה כל תקלה בביתו. התשתית אשר הותקנה על ידינו הותקנה באופן תקין וכנדרש.

מר ישראלי בחר לסיים התקשרותו למול חברת yes וזאת למרות החתום על ידו בהסכם ההצטרפות ונספח המבצע לחברתנו.

מר ישראלי טופל באופן אישי למול מר יניב בלמס, נציג החברה לתיאום אופן סיום התקשרותו.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה