פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות no ל yes max נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כולנו יודעים שאגף המכירות של גופים שונים, פועל בזריזות, ומנגד אגף השירות/טכני/תקלות - לך חפש אותם.
לקחתי לנסיון את "יס מקס" למשך חודשיים. הגעתי למסקנה שאיני מעוניינת בו יותר (על שום תשלום קבוע בן 15 ש"ח בנוסף למחיר הממיר). שעה של תלאות ודרך חתחתים טלפונית מ רות לאושר, לאלעד ושוב לאלעד, ולדקלה, אח"כ לחן ומשם לבנצי ולבסוף לטל. סיפורים על נפילת קו, על בלבול בין הקוים, ומה לא ? משוכנעת יותר מקודם שאיני מעוניינת ב"יס מקס". תארו לכם שהממיר יתקלקל - עוד אצטרך לשלם דמי שירות ולחפש אותם בנרות.
השקיעו גם בשירות ללקוח ולא רק במכירות מוצרים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתה של הגב' מתת שטיין מיום 15.2.2006 בעניין החזרת מכשיר yesMax . תגובה:
ראשית ברצוני להודות לך על שהקדשת מזמנך להעלות על הכתב את דבריך, אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותך. אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. לכן, צר לי, ללמוד על מקרה זה.

ראשית ברצוני להודות לגב' שטיין על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דבריה, אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותה. אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. לכן, צר לי, ללמוד על מקרה זה.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי ביום 13.2.2006 תואם למול הגב' מתת שטיין מועד לאיסוף מכשיר ה- yesMax מביתה.

נוסף על כך אני שמחה להעניק לגב' שטיין ובני ביתה, כמחווה שרותית, 3 קופוני הזמנת סרטי DVDbox ללא תשלום (לא כולל כדורגל וסרטים אירוטיים). מימוש ההטבה עד ליום 16.2.2007.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה