פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח מאוכזב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 10 בינואר התקשרתי לחברת יס ורציתי להזמין ממיר מתקדם של החברה לאחר שסיכמתי מול הנציגה את ההזמנה שאלתי אותה מתי יגיע התכנאי להתקין את הממיר לטענתה המועד המוקדם ביותר שניתן לעשות זאת הוא ב-31.01.12 כלומר יש לחכות 21 ימים למרות שהדבר קצת משונה "שבחברה די גדולה ורצינית כמו יס" לוקח לקבל ממיר 21 ימים הסכמתי בתאריך 29.01.12 התקשרתי שוב לחברה בבקשה שהתכנאי יגיע מאוחר יותר כי לא אהיה בבית הנציגה טענה שאין אפשרות ואם אני רוצה אז אצטרך לחכות שוב עוד 16 ימים כי אין שום תכנאי פנוי לכן בשל המתנה ואכזבה גדולה נאלצתי לבטל את ההזמנה של הממיר לנציגה ממש לא היה אכפת ופשוט ביטלה את ההזמנה יש לציין כי הזוי הדבר שבשנת 2012 צרכים אנשים לחכות לממיר כמעט חודש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

תודה על פנייתך לyes.

מר בן לולו פנה לחברתנו בפנייה זהה ובהתאם לכך ביום 05.01.2012 שוחחה עמו נציגתנו ותואם למולו מועד הגעת טכנאי ליום 09.02.2012 בין השעות 16:00-18:00.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה