פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היני לקוח יס מזה כמה שנים. ב-2/10/11 עזבתי את דירתי וחזרתי לבית הוריי לפרק זמן בלתי ידוע ולכן ביקשתי מחברת יס להקפיא את המנוי. בחברה טוענים שביקשתי להקפיא את המנוי רק לחודשיים ולא לארבעה חודשים כמו שמותר לפי התקנון ולכן חייבו אותי באופן אוטומטי על חודש דצמבר. באותו הזמן הממיר שלי היה מנותק אך ביס החליטו לחייב אותי על סך 370 שקלים שזה כולל את כל ערוצי הספורט הפתוחים מהחבילה הקודמת שלי. עליי לציין כי גם בבית הוריי אנחנו מנויים ליס וכל הערוצים פתוחים לכן החברה הנ"ל מרוויחה אלפי שקלים בשנה ממשפחתי. מבלי להיכנס לדקויות של בקשתי, האם דובר על חודשיים בלבד או על ארבעה חודשים, ניסיתי להסדיר את העניין מול חברת יס שהגיבה בכך שהיא סיפקה את השירות ואני הייתי אמור לבקש הקפאה נוספת. ההסבר שלהם היה כי אינם מסוגלים לבצע זיכוי מול מחלקת הכספים של החברה וכי עליי "לשלם על טעויות" למרות שבפועל לא קיבלתי את השירות. בנוסף אציין כי פניתי לחברת האשראי שלי וביקשתי לבטל את החיוב המגוחך הזה! יס לא הסכימו להגיע איתי לשום פשרה, אפילו לא לזכות את התוספת של 120 שקלים על החבילה המקורית בגלל ערוצי הספורט. אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים מול נציגי החברה הגעתי למבוי סתום. ביס טוענים כי אינם מסוגלים לראות האם מנוי אכן מחובר או לא ואני טוען שמדובר בשקר! במקרה אני עובד מול יס בנושאים שונים ואף יצא לי לעשות סיור במטה החברה שם נאמר לנו שיש להם שליטה מלאה והם רואים בכל פרק זמן איזה מנוי מחובר ובמה הוא צופה באותו הרגע או מה הוא מוריד מה-VOD.
לסיכום, חברת יס מיתממת ומנסה לגזול כספים בכל דרך אפשרית תוך כדי התנערות בוטה מכל אחריות ללקוח! ביטלתי את החיוב ומכיוון שלפי שדעתי, הצעד הבא של החברה הנ"ל יהיה פנייה להוצאה לפועל ברצוני להסדיר את העניין בהקדם האפשרי. תודה רבה!
מניעת חיוב פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה על פנייתך לyes.
בהתאם לרשומות המנוי ביום 02.10.2011 פנית לחברתנו בבקשה להקפאת המנוי בין התאריכים 03.10.2011-03.12.2011, וכך בוצע.
ביום 29.12.2011 פנית לחברתנו בטענה כי בקשתך להקפאה הייתה לתקופה בת 4 חודשים ולא לחודשיים בלבד.
עקב כך, ביום 02.01.2012 פנית לחברתנו בבקשה לבטל את התקשרותך מול חברתנו, ביום 05.01.2012 הופסק החיוב בגין שירותי הצפייה במנוי,
בהתאם למידע שבידי תואם מועד לאיסוף ציוד ליום 31.01.2012 בין השעות 16:00-18:00, במועד זה הגיע נציגנו לכתובת המנוי אך לא איתר מי מבני ביתך והמועד לאיסוף הציוד נדחה ליום 06.02.2012 מכתובת שונה, במועד זה הגיע נציגנו לכתובת אך לא איתר אותך או מי מטעמך, תואם מועד איסוף חדש ליום 16.02.2012 בין השעות 10:00-12:00.
לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון (הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר ומבוצע חיוב בגין החזר עלות ההטבה, במידה וזה קיים).
ביום 08.01.2012 בוטל אמצעי התשלום על ידך, אבקש לציין כי בכפוף להסכם ההתקשרות עם החברה על הלקוח, לדאוג לאמצעי תשלום תקין במערכת מסוג הוראת קבע או כרטיס אשראי, לראיה סעיף 9 ב' בהסכם ההתקשרות :
" מתי ואיך משלמים?
אנו נסכם יחד אתך, לפי נוחותך, את מועד התשלום החודשי כאשר התשלום יבוצע באמצעות כרטיס האשראי שלך או באמצעות הרשאה לחיוב חשבון בחתימתך, לפי הפירוט הבא: התשלומים עבור חבילת הבסיס, חבילות הערוצים, הערוצים הבודדים ושירותים אחרים, ככל שיוצעו כאלה על ידי החברה, ייגבו ממך בדיעבד לאחר כל חודש צפייה אם בחרת לשלם באמצעות כרטיס אשראי; ומראש בתחילת כל חודש צפייה אם בחרת לשלם באמצעות הרשאה לחיוב חשבון ".
חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.
במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין yes ללקוח ושומרים לעצמנו את הזכות להסיר את שירותי הצפייה במנוי ולסיים את התקשרותו מולנו.
ברצוני להודות לך על התקופה בה היית חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי נהנית ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד תבחרי לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה