פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי שווא ואי עמידה בהסכם, אי הגעה לאיסוף ציוד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/08/11 הקפאתי את המנוי ביס כיווןן שמכרתי את דירתי באדם ועברתי לשכירות של 3 חודשים , בחודש נובמבר 2011 בעת כניסתי לדירה החדשה התחברתי לחב' הוט ,בתאריך 05/11/11 פניתי לחב' יס וביקשתי ממנה לקחת את המכשירים שלה , אנשי יס לא הגיעו כלל , בחודש ינואר אני מקבל חשבון עבור נומבר 2011 סך של 230 ש"ח , כל תחנוני שכלל לא התשמשתי בשירותי יס לא הועליו , הועברתי למחלקה משפטית ביס לאדם בשם אבי שאמר לי שאם לא אשלם הוא יתבע אותי בבית משפט כן הוסיף שעלי לשלם גם קנס יציאה ממסלול בסך 197 ש"ח , שילמתי את הסכומים האלה ,כי אין לי כוחות נפשיים יותר להתמודד מולם, ביקשתי שיביאו ויקחו את הציוד שלהם אולם כל פעם שקבעתי איתם ,יום לפני הם התקשרו מיס וטענו שלא יכולים להגיע , כל פעם שדיברתי איתם הם הבטיחו שיבואו וכל פעם באופן שיטתי ביטלו את הגעתם , ביקשתי מיס מכתב שאני כבר לא מנוי שלהם ולא אחויב יותר אולם הם מסרבים לתת לי מכתב כזה , הם טוענים שכל עוד הציוד שלהם אצלי אני מחוייב , אבל שאני מבקש מהם לקחת את הציוד הם בצורה שיטתית לא מגיעם , קבעתי איתם שוב לתאריך 01/02/12 , הם התקשרו היום וטענו שלא יכולים להגיע , אמרו ב13/02/12 , אמרתי שאני רוצה שעד יום חמישי תאריך 02/02/12 הם יגיעו , אמרו שיגיעו אבל התחושה שלי לאור העבר שלא יגיעו ,מה עוד אני יכול לעשות?
כסף, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 31.1.2012 בעניינו של מר אלי אמון.

אבקש לציין כי חברת yes, כמו רוב החברות נותנות השירות בארץ, נוהגת על פי המקובל ומתאמת ללקוחותיה חלון זמן גמיש, המאפשר לנציג החברה לסיים טיפול בלקוח אחד ולהגיע בזמן שנקבע, בטווח חלון הזמן, לביתו של הלקוח הבא אחריו. למרות זאת, ייתכנו לעיתים איחורים או שינויים שאינם תלויים בטכנאי או בחברה (התקנה או תיקון שהתארכו מעבר לצפוי, עומס בדרכים, שינוי בתכנית העבודה ועוד).

נציגינו מונחים להיצמד לחלון הזמן בתאום שרות עבור לקוח ולא להתחייב לשעה מדויקת שברב המקרים קשה יהיה לעמוד בה ולחלופין לא ניתן להתחייב (ניתן להשתדל) שנציגנו יצור קשר טלפוני לפני הגעתו לבית הלקוח.

בהמשך לפנייתך בנוגע למנוי על שמו של מר אמון תואמה על ידינו הגעת טכנאי ליום 14.2.2012 בין השעות 10:00-12:00. אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב הנו 12.11.2011.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו של מר אמון לניתוק המנוי. אבקש לציין כי מר אמון חויב על סך 197.58 ₪ בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה