פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ומלחמת התשה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים בתאריך ה- 23.11 ביקשתי להתנתק מחברת יס. הניגה הסבירה לי על מועד איסוף הממירים וכי חודש לאחר שהממירים נאספים אקבל גמר חשבון ובו חיוב על הקנס עבור ההתחייבות. נציג השימור שהגיע לאסוף את הממירים (14.1) אמר לי תוך שבוע תקבלי גמר חשבון. מכיון שקיבלתי שני מועדים שונים דיברתי שוב עם נציגה שהסבירה לי שוב תוך חודש. עבר חודש וראיתי שאיני מחוייבת התקשרתי שוב ב- 18.1 ונאמר לי ע"י דיאנה (נידמה לי) כי היא פועלת לטובת החיוב והוא יקרה ב- 3-4 ימים הקרובים. ב- 25.1 לאחר שעדיין לא נשלח אלי גמר חשבון דיברתי עם עוד נציגה שהייתה מאוד לא נעימה ואמרה " היום בערב נסגרת חשבונית ואת תיראי את החיוב מחר.." כמובן שלא דובים ולא יער. ב- 29.1 דיברתי שוב עם נציג שאמר לי שכבר יש חשבונית והוא מגיש בקשה שישלחו לי אותה עד שעה 16:00, יום למחרת שלא הגיעה התקשרתי שוב וקיבלתי אותה תשובה בדיוק.. " אני שולחת שוב בקשה זה יגיע תוך 24 שעות. היום ה 2.2 עדיין לא קיבלתי חשבון של גמר חשבון 3 חודשים אחרי ההתנתקות, כמעט חודשים לאחר שנאספו הממירים, והיום בשיחה אמרה לי מנהלת שכל הנציגים שעברתי עד הלום כניראה "לא מקצועיים" כלשונה. 6-7 נציגים שמייצגים את חברת יס נתנו מידע שגוי אחד אחרי השני!!! ועדיין לא חוייבתי, על ידי רחלי מנהלת שירות קיבלתי תשובה כי אחוייב עד ה-10 לחודש. תשובה שאינה מספקת אותי אחרי מלחמת התשה, מידע שגוי,בזבוז זמן יקר וריצות אחרי חברת יס.
ו סוג הנזק :
בדיקת השתלשלות האירועים, את הגמר חשבון בפקס בתחילת שבוע הבא והסבר הגיוני למה הייתי צריכה לעבור את עוגמת הנפש הזו??? פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה על פנייתך לyes.
אביע צערנו על הרושם שיצרנו אצלך בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתך הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.
בהתאם לרשומות המנוי ביום 21.11.2011 פנית לחברתנו בבקשה לביטול התקשרותך למולנו, בהתאם לכך שוחחו עמך נציגנו ביום 23.11.2011 ותואם מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום 14.12.2011, ביום 24.11.2011 הופסק החיוב בגין שירותי הצפייה במנוי.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו הושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון (הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר ומבוצע חיוב בגין החזר עלות ההטבה, במידה וזה קיים).

ביום 06.02.2012 בוצע חיוב ידני באמצעות כרטיס האשראי המעודכן במנוי עבור החזר עלות ההטבה בסך 379.77 ₪.

ביום 10.02.2012 יבוצע חיוב אוטומטי בסך 379.77 ₪, בהתאם לכך, יבוצע ביטול עסקה, החזר כספי ישירות לאמצעי התשלום בסך 379.77 ₪ ביום 13.02.2012. אציין כי את ההחזר ניתן לראות 5-7 ימים לאחר מועד ביטול העסקה.

אבהיר כי חשבונית גמר החשבון נשלחה באמצעות הדואר לכתובת המנוי.

ברצוני להודות לך על התקופה בה היית חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי נהנית ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד תבחרי לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה