פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס על הפסקת חוזה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה התחברתי לחברת יס לאחר שנציג שלהם הסכים לתת לי עסקה לשנה בלבד
ולאחר שנה (עברתי דירה) ובקשתי להתנתק-ואז התחיל מסע הפחדות ואיומים שאני צריכה לשלם את הקנס על התנתקות לפני סיום החוזה-ואז נזכרתי שלא חתמתי על שום חוזה לאחר פנייתי לשרות לציבור של משרד התקשורת חברת יס המציאה חוזה חתום =שלא תואם לא חתימה שלי ולא של בעלי . ולאחר שהתעקשנו לא לשלם את מה שלא התחייבנו העברו אותנו לטיפול עו"ד שפירא שהוא החליט ישר לבצע עלינו תהליך "ללא משפט הוצאה לפועל" אנחנו אנשים מהשורה שאף-פעם לא תבענו או נתבענו ע"י מערכת משפטים ולכן, רצנו לקחת עו"ד והוא גבה מחיר נחמד בעד השירות ולאחר כמה שיחות עם משרד עו"ד הם לא מוכנים לשתף פעולה ולהמציא לנו את החוזה המקורי ולא את השיחות המוקלטות עם נציג השירות-ושולחים אותנו לתביעה משפטית-אני מבקשת את עזרתכם כי אין לי את הסכום הנדרש כדי להגיע לתביעה משפטית ומצד שני אני לא מוכנה לשלם את הקנס כשאין צדק בכך.(כמובן שהקנס תפח)-מה אנחנו אמורים לעשות????
עלבון סוג הנזק :
ביטול הקנס והתביעה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
בנושא חיוב דמי יציאה בעת סיום ההתקשרות, מר ברונו הצטרף לשירותי yes ביום ה- 1.6.2010 למבצע הכרות הכולל שירותי צפייה ושירותי מכשיר yesMaxTOTAL לתקופה בת 36 חודשים לאחר שאישר בחתימתו את כל טפסי ההצטרפות.


yes מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. מעיון בנספח תנאי התוכנית אליו הצטרף הלקוח תוכלי להיווכח שהחברה דאגה להביא לידיעתו, כי הצטרפותו לתוכנית מותנית בהתחייבות להישאר מנוי על שירותי החברה למשך 36 חודשים , עוד נקבע, כי אם יתנתק משירותי החברה קודם לכן (ולא משנה מאיזו סיבה), יחויב בדמי החזר עלות הטבת התוכנית .

בסיום ההתקשרות בעת זו וטרם סיום תקופת ההתחייבות במסגרת המבצע שלעיל חויב חשבונו של הלקוח חיוב בסך 999 ₪ כהחזר בגין הטבות שהוענקו, להלן חיוב דמי יציאה מהמבצע בהתאם לתנאי נספח המבצע.
ביום 27.1.2012 שוחחה נציגת פניות הציבור עם גב' אילנית אשר הסבירה לה כי עליה לפנות להמשך טיפול למשרדו של העו"ד
בברכה ,
חברת yes

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה