פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה לא טובה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-3.2 התקנתי יס אצלי בבית. התקנה לא היתה טובה, היו צריכים לחזור אליי (4 פעמים עד לרגע זה) הפסדתי שעות עבודה כדי להיות בבית בגלל זה. בקשתי היא פשוט לא לשלם על מחיר ההתקנה! אחרי 4 פעמים שהיו אצלי, אני חושבת שהם צריכים לספוג את זה עליהם, תשובתם הם - מעדיפים לנתק אותי ולא לזכות! (מדובר בסכום אסטרונומי של 285 ש"ח (מצפה שבמחיר הזה - שיעשו עבודה ייסודית!) לקבל תשובה מנציגת שימור הלקוחות ("אנחנו לא בנק , אנחנו לא מחזירים כסף!") לא הייתי חושבת על זיכוי אם ההתקנה הייתה כראוי מלכתחילה. ביקשתי אם בלתי אפשרי (קבלן חיצוני וכו') שייפצו אותי כספית ע"ח חשבונות עתידיים חודשיים - גם לזה קיבלתי סירוב מוחלט!
כספי סוג הנזק :
מבקשת זיכוי כספי על ההתקנה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך.

ראשית ברצוני להודות לגב' לב על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דברייה .

חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד. צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב לב במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלה בהתקנה.

אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פעלה החברה רבות בעניינה על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחווית הצפייה בשידוריה.


פניותייה טופלו על הצד הטוב והמקצועי ביותר על מנת להעניק שירות הולם. וזאת תוך ביצוע בדיקה מקיפה לתקלות המתרחשות בביתה על מנת לאפיין את התקלה ובאם קיימת תקלה.

תקלות טכניות, לצערי קורות בכל מערכת ממוחשבת. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי.

הריני לציין כי לאור פנייתה יבוצע זיכוי חד פעמי לחשבון מנוייה בגין ימי צפייה מיום 3.2.2012 ועד ליום 9.2.2012.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה