פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי ושיחת טלפון של למעלה משעה נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ב2/3 התקשרתי לשירות הלקוחות{זמן השיחה כ35 דקות} של תקלה טכנית עקב תקלה בצפייה
הודרכתי ע"י נציגה בשם קארין לגבי איפוס תקלה הוצאת החוטים מהממיר לכמה שניות וחזרה אך זה לא עזר,קארין תיאמה שיגיע טכנאי למחרת{יום שבת 3/3}בין השעות 12-14,ביום שבת המתנו לטכנאי אך זה היה לשווא בשעה 14:30 התקשרתי שוב לשירות הלקוחות{זמן השיחה למעלה מ35 דקות}נציגה בשם אפרת בדקה את הנושא ולפתע נודע לנו שקריאה שקארין פתחה ביום שישי לא הועברה לטכנאי ולא נקלטה במערכת, אבקש להוסיף עוד דבר לפני כשלושה שבועות היה לנו תקלה בממיר של החדר תיאמנו הגעה של טכנאי למחרת הטכנאי הגיע החליף את הממיר ובשעות הערב שוב הממיר לא עבד ותואם שוב טכנאי למחרת... אנחנו מאוד מאוכזבים מהשירות הלקוי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 04.03.2012 בעניינו של מר ששון.
מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 03.03.2012 סוכם על זיכוי בסך 600 ₪ בהתאם לחוק איחור טכנאים בגין אי הגעת טכנאי, ביום 06.03.2012 התקלה סודרה.
בהתאם למידע שבידי, ביום 07.03.2012 ניתן זיכוי כספי חד פעמי בגין ימי צפייה 02.03.2012-07.03.2012.
בנוסף, במועד מייל זה שוחח מר ששון עם מנהלת בחברתנו וסוכם על חזרה טלפונית ביום ראשון 11.03.2012 לסיום טיפול.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה