פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס המשיכו לחייב את חשבוני מספר חודשים אחרי שהסתיים הקשר עימם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בוף אוגוסט 2011 התנתקנו והחזרנו ממירים במהלך ספטמבר, למרות שהתנתקנו המשיכו לחייב אותנו בסך של כ- 260 ש"ח לחודש עד דצמבר (כלומר 4 חודשים).
פנינו באין ספור פניות - כל פעם אמרו שיבדקו ויחזרו אך זה לא קרה - לבסוף ביטלנו את הוראת הקבע ולאחר שבועיים פנו אלנו מיס כי הם מעבירים את הנושא שלנו לעו"ד מאחר ולא שילמנו - הסברנו שאנחנו מנותקים כבר כמעט חצי שנה ומי שצריך לקחת עו"ד זה אנחנו נגדם - הבחורה התנצלה וניתקה....עד היום אנחנו מחכים שמישהו יחזור ויתנצל על עוגמת הנפש והגזל אך לצערנו זה לא קורה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בסך 1200 ש"ח לפחות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
ראה לעיל . תגובה:
11 למרץ , 2012


שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 5.3.2012 בעניינו של מר רונן קריספין.

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בעניין פניית מר קריספין .

מבדיקת רשומות המנוי נמצא כי עקב טעות אנוש בתום לב חויב חשבון המנוי מיום 26.8.11 ועד ליום 13.2.12.
עם פנייתו של הלקוח ל –yes בוצע זיכוי חשבון המנוי עבור התקופה לעיל ובסך 1441.04 ₪ .

חשוב להדגיש כי כל זיכוי ו / או חיוב למנוי מעודכן בעת הליך גמר החשבון לשם סיום ההתקשרות עם חברת yes .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה