פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי במשך 3 ימים זלזול מתמשך מצד החברה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
עקב ביקור טכנאי בשבוע שעבר, נמסר לי מנציג חברת יס שהחברה צריכה להחליף לי צלחת לוין מכיון שהיא ישנה ומתפוררת. עקב זה נקבע לי מועד להגעת הטכנאי ביום ראשון 11.3.12 בין השעות 14: ל-16:00 הטכנאי התקשר ברבע לארבע ואמר שהוא מגיע תוך רבע שעה הוא לא הגיע עד השעה 21:00 במשך היום ניהלתי שיחות אם החברה והם העבירו אותי במשך שעות מנציג לנציג לבסוף בשעה 21:00 הגיע טכנאי ואמר שצריך להחליף צלחת וההתקנה נקבעה ליום למחרת בין השעות 14:00 ל16:00 בשעה שלוש התקשר הטכנאי ומסר שהוא ליד ביתי ומה עליו לעשות אמרתי לא שהוא אמור להחליף צלחת הוא מסר שהוא לא היה מודע לדבר אמרתי לא שאני תוך 5 דקות בית , שהגעתי הטכנאי הלך התקשרתי אליו והוא מסר לי שהוא הולך להביא ציוד על מנת שהוא יחליף לי צלחת שהוא לא הגיע התקשרתי לחברת יס ולטכנאי והטכנאי מסר לי שהוא לא יגיע והוא דיווח לחברת יס שאני לא ההייתי בבית, עקב זה שוב דיברתי עם הנציגים של יס והם אמרו שהם מתנצלים ומחר הטכנאי יגיע בין 16:00 ל- 18:00 ושהם יפצו אותי לא הסכמתי כי זה היום השני שהם לא מגיעים מה שגרם לי לצאת מהעבודה מוקדם כדי להיות בבית לבטל פעילויות וסידורים עם ילדי הם הבטיחו לי שלמחרת הטכנאי יגיע בשעות שהם קבעו היום בפעם השלישית חכיתי לטכנאי שכמובן לא הגיע הוא התקשר ואמר אם אני יכולה לקבל אותם יותר מאוחר ביקשתי שיגיד לי שעה מדוייקת כי כבר שעתיים אני מחכה כמובן שהוא לא חזר.

לסיכום במשך שלושה ימים והמון שעות המתנה ושיחות טלפון עם נציגי יס , עדיין לא קיבלתי מענה רק יחס של זלזול בלקוח,
יש לציין שאני בסך הכל ביקשתי שרות ולא שום דבר נוסף וכל מה שהנציגה של יס אמרה שאין לה פתרון לבעיות אלו אז ביקשתי להתנתק מחברת יס כי אני לא מוכנה שיזלזלו בי כלקוח שכל יום מבטיחים לי שהנושא יטופל ורוצים לקנות אותי בזיכויים ומתנות למינהם שהדבר היחיד שביקשתי שיחליפו לי צלחת לוין לא תקינה המהווה סכנה בטיחותית דבר זה לא טופל .ביום א' חיכתי 7 שעות לטכנאי.
ביום ב' חיכיתי 4 שעות.
וביום ג' לאחר שעתיים המתנה הטכנאי ביקש ממני לחכות עוד שעתיים לזה כמובן לא הסכמתי יש גבול !!!!!!!!!!!!!!
זלזול בזבוז זמן, וסיכון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום
השירות גם יחד.

ברצוני להודות לגב' אייזנשטיין על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את טענותיה אשר קראתי בעיון רב, אביע התנצלותי על הרושם שיצרנו אצלה בנושא השרות ללקוח ואיחורי הטכנאים.
הריני לציין כי ביום 13.3.2012 בוצע זיכוי בסך 300 ₪ בגין איחור טכנאי מיום 11.3.2012.
בנוסף ביום 14.3.2012 בוצע זיכוי בסך 300 ₪ בגין איחור טכנאי ביום 12.3.2012 .
לאחר בדיקה נוספת שנערכה ברשומות המנוי יבוצע זיכוי נוסף בסך 300 ₪ בגין דחיית בקשתנו לאיחור טכנאי ביום 13.3.2012.
כמו כן הוענק לגב' אייזנשטיין זיכוי בסך 5 ₪ כל חודש בחשבונית .
בברכה,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה