פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעמרות וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי הוא גדי,ואני עובר חוויה בלתי נשכחת מול חברת יס.
הנושא ארוך,נמשך למעלה מחודש ולכן אנסה לתמצת במספר נקודות.

1. לפני כחודש וחצי פניתי בנוגע לתקלה בvod.
2. למרות שיחות רבות עם נציגים שניסו לעשות ממני טכנאי ולתקן הבעיה ,הדבר לא צלח.
3. למרות בקשותיי הרבות לשלוח טכנאי לא רצו ביס לשלוח אחד כזה.
4. לאחר בקשות רבות נאותו לתאם לי טכנאי בתנאי שאדע שדבר זה עשוי לעלות לי כסף תמורת הביקור.
5. לאחר הגעת הטכנאי התברר כי לא יכול לפתור הבעיה ותיאם לי לשבוע מאוחר יותר טכנאי.
6. במקביל לאחר כל הטיפול הכושל ביקשתי להתנתק מהחברה.
7. חזרו אליי בנושא הניתוק לאחר 4 ימים ושיכנעו אותי להישאר תמורת הטבות ומחיר נמוך יותר בעבור החבילה .
8. הטכנאי שהיה אמור להגיע ב12.03.12 לא הגיע מעולם ואף לא התקשרו כדי להסביר מדוע לא הגיע.
9. לאחר שיחות שלי אליהם נאמר לי כי אכן הייתה טעות בנושא.
10. כאשר הזכרתי להם את חוק הטכנאי הואילו להגיד שייפצו אותי ב300 שח.
11. לאחר שהזכרתי להם כי עברו כבר 40 שעות,הואילו להגדיל הפיצוי ל600 שח.
12. בנוסף ההטבה שכביכול קיבלתי כאשר רציתי להתנתק התבררה כהונאה.
13. המסלול החדש שחוברתי אליו כלל מספר ערוצים פחות ממה שהיה לפני כן,וכפי שהבהירה לי הנציגה הערב שאם ארצה לצפות באותם ערוצים כפי שהיה לי לפני כן אשלם יותר ממה ששלימתי בעבר,ולכן כדאי לי שיחזירו אותי למסלול הקודם בו הייתי.
14. בנוסף הנציגה שהסכימה על הפיצוי של ה600 שח,אמרה כי אם אתנתק לא אוכל לקבל כלל הפיצוי הנ״ל.
15. כעת קבעו לי טכנאי ליום שישי הקרוב 90!!! שעות לאחר המועד המקורי.

אשמח מאוד לייעוץ ועזרה בנושא.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה