פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ובזבוז זמן נושא התלונה:
מסעוד איריס שם/כינוי:
‏יום שישי ‏16 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי איריס ואני לקוחה ישנה שלכם שהחלטתי לחזור ליס לאחר תקופה של שנה בהוט. ביום חמישי התקשרו אליי מיס כדי לספר על המבצעים החדשים שלהם וקבעתי עם נציג שירות שיגיע אליי הבייתה בשעה 5 וחצי, הנציג הגיע והסביר לי על יס. התרשמתי ולכן חתמתי על חוזה הצטרפות ונקבע שטכנאי יגיע אליי יום למחרת בין השעות 10 ל12. הטכנאי התקשר אליי בשעה 9 וחצי ולמסור שהוא בדרך, אחרי כמה דקות הוא הגיע והתחיל בפירות ממירי ההוט ובחיבור ממירי היס. בזמן הזה נקבע לי גם עם טכנאי בזק שיבוא ויחבר לי את הטלפון והמחשב, טכנאי בזק התעכב קצת ולבינתיים טכנאי יס סיים את עבודתו, הממירים חוברו אבל עדיין לא ראיתי את ערוצי היס, הוא מסר לי שברגע שטכנאי בזק יגיע זה יסתדר והוא הלך, טכנאי בזק הגיע והוא חיבר לי את קן הטלפון וכן את המחשב והלך, בשעה 13,45 התקשר אליי נציג של יס ואמר לי שיש חשבונית של חודש פברואר על סך 285 שקל שלא שולמה ואם אני לא ישלם עד השעה 2 יגיע טכנאי ויקח את הממירים חזרה, מסרתי לו שזו טעות כי אני כבר שנה לא נמצאת בחברה. לאחר בירור נמסר לי שהחוב שייך לבית קפה שבעלי היה שותף בו והוא כבר שנה לא שותף, הסברתי להם זאת וגם שהשותף השני העביר את החשבונית על שמו ואמצעי התשלום יורדים דרך הוראת קבע של אישתו שיפנו אליו, אבל הוא מסר לי שבעלי עדיין מופיע בחשבונית זאת ואם אני לא ישלם עד השעה 2 יקחו את הממירים, לא הייתה לי פה ברירה וביקשתי שיעביר אותי להחלקת הגבייה כדי שנשלם ויחברו אותי, הוא העביר אותי וחיכיתי על הקו בערך 10 דקות עד שנענתי, שילמתי את החוב וביקשתי שתחזיר אותי שוב לנציג השירות כדי שיחבר אותי. היא העבירה אותי וכמובן שלא היה מענה, תוך כדי המתנה נציג שירות התקשר לפלאפון של בעלי ומסרתי לו שהחוב שולם ושיחברו אותי, הוא מסר לי שזה כבר סגור הוא ישלח טכנאי שיקח את הממירים ויום ראשון יצרו איתי קשר להתחברות. אני ממש התרעמתי לא מספיק שאילצו אותי לשלם חוב שלא שייך לי גם בסוף לא חיברו אותי. אני לא רוצה להצטרף ליס, נגרם לי עוגמת נפש ואני מתכוונת לתבוע את החברה של כל ההשפלה שעברתי, אני עובדת אצל עורך דין ויום ראשון אני יכין את התביעה בחומרה רבה. אני מבקשת לברר את העניין הזה, אם הייתה בעיה כלשהי היו צריכים לדבר איתי עוד באותו היום שנקבע לי טכנאי, למה בדקה ה90

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
ביום 20.3.2012 שוחחה נציגת פניות ציבור עם גב' מסעוד פנייתה טופלה לשביעות רצונה ותואם עמה התקנה ליום 20.3.2012.
בברכה ,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה