פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מאיסוף ציוד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
להתנתק בקלות זה אף פעם לא קל. חברת יס מתחמקת מאיסוף ציוד באופן סיסטמטי: כאשר מנסים לתאם טכנאי אשר יגיע לאסוף ציוד, אין להם מתי. אז הם קובעים איתך תאריך רחוק. אתה יושב בבית, ממתין שעתיים ואז הטכנאי לא מגיע. הם לא מודיעים. הזמן שלך לא מעניין אותם. אם אתה תבריז - יחייבו אותך בתשלום על זמן טכנאי. ככה זה עובד עם יס ועם רוב חברות התקשורת בארץ.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 18.3.2012 בעניינה של גב' עינת שומר בנוגע למנוי על שמם של מירב ודני סדיס.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמם של מירב ודני סדיס עולה כי ביום 19.3.2012 בוצע איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון.

ברצוני להודות לגב' שומר על התקופה בה היתה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי היא נהנתה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד היא תבחר לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,

חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה