פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבה של "לקוחות נאמנים" רק ללקוחות שיש להם נגישות לאינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
יס משיקה הטבה "ללקוחות נאמנים" אך ההטבה נתנת אך ורק ללקוחות שיש להם והם מוכנים להרשם דרך אתר החברה. "לקוחות נאמנים" של יס שאין להם נגישות לאינטרנט אינם זכאים להטבה. מה דעתכם????????? הם לא מפרסמים את עובדת ההפליה במדיה. אני אינני מעוניינת לחשוף את פרטי האישיים באתר של יס ואני עדיין לקוחה נאמנה
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 1.5.2012 בעניינה של גב' טובה חזן.

אבקש לציין כי השקנו השנה תכנית מתנות הפונה אל לקוחותינו הוותיקים על מנת לחגוג עמם יום הולדת ב- yes והענקנו מבחר מתנות לבחירה. מבחר המתנות משתנה בהתאם לוותק.

מגוון המתנות שיועדו לגב' חזן מופיעות בשירותי yesOnline.

מימוש מתנת יום ההולדת מתבצע אך ורק באמצעות בחירה במערכת האוטומטית והמתקדמת שפיתחנו באתר ולאחר רישום של גב' חזן לשירותי הyesOnline.

יודגש כי המדובר בהטבה והוחלט כי מימוש המתנה יתבצע באמצעות שירותי ה- yesOnline.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה