פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לשנות אמצעי תשלום-שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.4.12 בשעה 10:00 בבוקר אימי התקשרה בכדי לשנות את אמצעי התשלום עקב סגירת חשבון הבנק שלי שבו נערך לפני כן אמצעי תשלום...מאחר שהחשבון נסגר לא זכרתי את ארבעת הספרות האחרונות של אמצעי התשלום.אימי שוחחה עם גל נציגת שרות וסיפרה על הבעיה נעשה זהוי לפי מס' טלפון ולפי ת.ז של בעל המנוי אך גל התעקשה על ארבעת הספרות האחרונות שלא זכרנו. אימי ביקשה לעשות שיחה ועידת עם בעל המנוי אך בכל זאת גל סירבה שאימי ביקשה להעביר אותה למנהל או לאחראי גל ניתקה בפרצופה של אימי את הטלפון....כעבור זמן קצר אני התקשרתי לחברת יס וענה בחור בשם תום ביקשתי שיעביר את התלונה והוא הבטיח לי שמישהו יחזור אליי אף אחד עדיין לא חזר!!!! מכיוון שאף אחד לא חזר עדיין לא עודכנו אמצעי התשלום החדשים בגלל שרות לקוחות לקוי וחסר רגישות אני מבקשת התנצלות לאימי על יחס משפיל כזה מנציגת השרות גל ולא אנחנו נאלץ להיפרד מחברת יס אחרי 9 שנים למרות חוזה ההתקשרות בינינו
התנצלות וטיפול בנציגי שירות ופיצוי הולם. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה