פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן פתרון ראוי במיזוג מנויים עקב מעבר דירה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
העתק חלקי מהמכתב שנשלח לפניות הציבור :
אנו בעלי מנויים נפרדים וכעת אנחנו עוברים לדירה משותפת ב-1.6
לפני שבועיים, פנינו אליכם כדי לבדוק איזה מהמנויים משתלם לנו יותר להעביר ואיזה לנתק.
הסתבר שהמנוי שלי יותר אטרקטיבי, אך כיוון שחשוב לנו לשמור על התכנים ב-יס מקס בממיר של בן זוגי, ביקשנו מכם למצוא לנו פתרון.
בהבנה טכנית בסיסית שגם אושרה ע"י הנציג הטכני שדיברתי איתו, ניתן להצליב בין שני הממירים.
אולם, משהחזירו אותי לדבר עם השירות הלקוחות, ניתקלתי באוזניים ערלות ונציגה שצמודה וכבולה לנהלים שרק סיבכה את הבקשה בפתרונות כמו ניתוק, העברת בעלות, קשרי לקוחות וכו'. והפתרון הטכני קיים.
סיכמתי את השיחה בבקשה לברר לעומק את הנושא ולחזור אלי עם תשובה.
לאחר שבועיים, משלא חזרו אלי, יצרתי קשר איתכם ושוב נתקלתי בתירוצים של נהלים, חוסר גמישות וקבעון. שיחות אלו מתישות וגוזלות זמן ובעיקר לא נותנות לי פתרון.
יש בפניכם שלוש אפשרויות מאוד ברורות :
1.הצלבת הממירים – העברת ממיר מהמנוי של בן זוגי אלי וניתוק המנוי של בן זוגי
2.שימור במבצע טוב יותר למנוי של בן זוגי וניתוק המנוי שלי.
3ניתוק שני המנויים ומעבר שלנו למתחרה.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes מיום 18.05.2012 בעניינה של גב' עינת שתרית,

גב' שתרית פנתה לחברתנו באופן ישיר בפנייה זהה באמצעות דואר אלקטרוני ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטיים .

מצ"ב תשובתנו אליה,

" אבקש לעדכנך כי חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאים מיוחדים עבור שירותי צפייה, שירותי HD ושירותי ה- yesMaxTOTAL, המבצעים השונים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים.

יתרה מזאת, מעת לעת מציעה החברה מגוון של מבצעים ותכניות המשך ללקוחותיה הקיימים עבור שירותי צפייה ובצרוף הטבות שונות וזאת על מנת להמשיך ולחדש את מגוון השירותים האטרקטיביים שמציעה החברה- כדרכה מיום הקמתה. לכל לקוח אפשרות הבחירה להצטרף למסלול המתאים והטוב ביותר עבורו.

כל מבצע מכיל תנאים וחיובים שונים מצד הלקוח והחברה גם יחד. משכך, לא יהיה זה נכון לערוך השוואה בין המבצעים השונים אותם מציעה החברה. שיטת שיווק זו מקובלת בענפים רבים במשק כמו לדוגמא: רשתות סלולאריות, עיתונים יומיים שירותי אינטרנט ועוד.

אציין כי יש באפשרותך לבצע ניתוק של המנוי על שמך ולקבל מבצע אטרקטיבי למנוי על שמו של עוז על מנת לא לאבד את התכנים בממיר ה-yesMax שברשותו כמו כן, יש באפשרותו של מר עוז לרכוש את ממיר ה-yesMax ולבצע העברת בעלות למנוי על שמך ולנתק את המנוי על שמו של מר עוז.

לאור פנייתך, הטיפול במנוי הועבר למחלקת קשרי לקוחות אשר יצרו עמך קשר בהקדם."

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה