פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזעזע נושא התלונה:
אשור הדס שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
סיפור קצת מסובך, לפני כמעט ארבע שנים גרתי עם שותפות והיה לנו מנוי של יס שהן חתמו עליו לפני שאני נכנסתי לדירה, ברגע שנכנסתי לדירה העברתי את התשלום לכרטיס אשראי שלי, אחרי שנה עברתי לגור עם חבר שלי והעברתי את המנוי איתי.
בדירה של השותפות היו שלושה ממירים ואנחנו היינו צריכים רק שניים, החזרנו אחד מהממירים לטכנאי של יס וחתמנו על העברת חשבון.
מאז אנחנו במלחמה עם יס - שם המנוי שמופיע להם מורכב משם של אחת השותפות ושם משפחה של אחת אחרת.
יס טוענים שלא החזרנו את הממיר השלישי למרות שמופיע להם מספר הממיר בלי שאנחנו סיפקנו אותו- כמובן שלא קיבלנו שום הטבות שהיינו אמורים לקבל בגלל שאנחנו כביכול לא המנויים אנחנו רק המשלמים!
היום ,אחרי שיחות חוזרות ונשנות עם יס והבטחה לטיפול, אני רוצה לבטל את המנוי כי לא מספקים לי שום שירות כי לטענתם אני לא המנויה והשם שמופיע להם כמנוי לא קיים בכלל!!! אירה נציגת השירות של יס לא יכולה לנתק אותי ולא יכולה להעביר אותי למנהל כי אני לא המנויה! אירה גם הגדילה ואיימה שאם נעיז לבטל את הוראת הקבע יס ינקטו בצעדים משפטיים נגדי.
לסיכום כרגע המצב הוא שאין לי שום דרך לעשות כל פעולה במנוי מכיון ששם בעל המנוי הוא שם של מישהי שלא קיימת!!! אז אני כבולה ליס לכל החיים לשלם ולא לקבל שירות.
כספי,עוגמת נפש, בזבוז זמן ועוד סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
YES שם ותפקיד:
שלום רב,

הפונה אינה בעלת המנוי לפי הפרטים אותם מסרה. כמו כן לא ציינה כל כתובת לאיתור המנוי במערכות yes. נשמח להגיב בעניינה, לאחר קבלת כל פרטי הזיהוי של המנוי.
תגובה:
yes פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה