חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 1.6.2012 בעניינו של מר ארתור גורביץ בנוגע למנוי על שמה של גב' פאינה גורביץ.
מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' גורביץ עולה כי תואמה הגעת טכנאי לכתובת המנוי לצורך איסוף של ציוד הקצה ליום 28.6.2012 בין השעות 14:00-16:00.
לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו של מר גורביץ לניתוק המנוי.
בהמשך לפנייתו אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל מר גורביץ בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתו של מר גורביץ הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.
חשוב לי להבהיר כי הנושאים המועלים בפנייתו של מר גורביץ נבדקו על ידינו באופן מעמיק ואוכל רק להבטיח לו כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|