|
|
|
|
|
|
אי קבלת הטבה וחוסר התייחסות לתלונות חוזרות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מוקד שירות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בשבוע שלפני חג הפסח קיבלנו לשמחתנו הודעה מחב' יס על כך שאנחנו זכאים להטבה במסגרת מבצע יס סורפרייז.
נרשמנו באתר והאינטרנט כנדרש ופנינו למוקד לקבלת ההטבה, המוקדן הודיע לנו כי יחזרו אלינו תוך 3 ימים לצורך תיאום םקבלת ההטבה (התקנת ממיר יס מקס חינם למשך שנה אחת).
3 ימים עברו, החגים נגמרו - אך איש לא חזר אלינו.
בסוף חודש אפריל, עם תום החגים והחופשות פנינו שוב למוקד יס, שוב נענינו כי תוך 3 ימים יחזרו אלינו,
באמצע חודש מאי, במקום שירות יס, התקשרו אלי מחברה העושה סקר שביעות רצון מהמתנה ומבצעי יס סורפרייז, שגם להם אמרתי שעדיין לא קיבלנו כלום, גם המוקדנית שלהם הבטיחה לי להעביר את ההודעה.
לפני כשבועיים, התקשרנו שוב למוקד יס, המוקדם אמנם היה אדיב מאד, רשם את ההודעה ושוב הבטיח שיחזרו אלינו.
כפי הנראה בחברת יס 3 ימים הם בעצם 3 חודשם...
עד היום איש לא יצר איתנו קשר ולמרות כל הרעש והצלצולים והפרסומים לא קיבלנו כלום.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על בזבוז הזמן ושיחות הטלפון למוקד השירות, קבלת ההטבה המובטחת והתנצלות על השירות הלקוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 3.6.2012 בעניינה של גב' אילנה שומכר.
מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' אילנה שומכר עולה כי ביום 11.6.2012 שוחחה מול גב' ריטה, נציגת yes, ותואמה מולה התקנת ממיר מסוג yesMaxTotal ליום 26.7.2012 בין השעות 8:00-10:00, ללא עלות התקנה וללא עלות של שכירות חודשית למשך 12 חודשים.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|
|