פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה שלא כדין (גניבה) למרות בקשה מפורשת לניתוק שירות בשל חוסר שביעות רצוןiv נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת ינואר 2012 ביטלתי את כרטיס האשראי לאחר שביקשתי להתנתק מיס
התקשרו אליי מיס וביקשו לחייב אותי ועניתי להם בטלפון שההחלטה שלי להתנתק היא סופית בשל חוסר שביעות רצון מהבטחות שהובטחו לי ולא קוימו תוך זלזול בי כלקוח נאמן וחוסר התחשבות משווע.תוך שירות לקוי ביותר...
למשל בשל פטירת אבי נבצר ממני במשך שנה לראות סרטים וביקשתי להחליף את חבילת הסרטים בחבילה לילדים ונעניתי בשלילה מוחלטת!
אמרתי להם במפורש לנתק אותי והם אישרו לי טלפונית את הבקשה ואף יחזרו אליי משימור לקוחות.לאחר שראיתי שהנושא לא מקודם עברתי להוט והללו הגישו בשמי מכתב לניתוק...
למרות בקשתי המפורשת להתנתק וביטול כרטיס האשראי הם חייבו אותי בכל זאת עבור חודש שלם ובנוסף העזו לגבות ממני על תכניות נוספות (מעבר למסלול שנבחר).לאחר מכן ביטלתי את החיוב .הם יצרו איתי קשר וסוכם שהם יתנו לי חשבונית חדשה רק על השבוע הראשון של ינואר ואותה אשלם..
למרות מה שסוכם הם העבירו בלי להודיע לי את החוב לעו"ד ולהוצאה בפועל..
אין ספק שכל ההתנהלות שלהם מולי מצביעה על זלזול ,חוסר שירותיות וחוסר אמינות ואני יודע שאמליץ לכל קרוביי ומכריי להתנתק מיס !!!
עודמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוב בהוצאה לפועל ושליחת מכתב התנצלות !!!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
בהתאם לרשומות המנוי ביום 25.1.2012 התקבלה הודעה מכבלים כי ההתקנה שלהם תבוצע בתאריך 26.1.2012.
כאמור החוב במנוי הנו בגין צפייה חודש ינואר 2012.
על מר סושרד לפנות למשרד עו"ד פישר בטלפון 09-8890909 להמשך טיפול.
בברכה
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה