חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 10.06.2012 בעניינה של גב' דביר רחלי.
מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 02.06.2010 הצטרפת לשירותי yes, במועד זה סוכם עמך על מבצע צפייה מסוג G5S* לתקופה בת 36 חודשים, בהתחייבות, בעלות חודשית בסך 245 ₪, לתקופה נוספת בת 24 חודשים, ללא התחייבות, בעלות חודשית בסך 354.1 ₪ ובהתאם לנספח תנאי המבצע שהוא לידיעתך ואישורך ונחתם על ידך.
בהתאם למידע שבידי ביום 24.11.2011 פנית לחברתנו בבקשה לביטול ההתקשרות, ביום 19.12.2011 הושב ציוד הקצה לחברתנו.
אציין כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו מושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון, הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר ומבוצע חיוב בגין החזר עלות ההטבה, במידה וזה קיים.
לאור האמור, ביום 03.06.2012 חוייב חשבון המנוי בסך 220.01 ₪ בגין עלות הטבה בשל ניתוק המנו טרם תום תקופת ההתחייבות.
בהתאם לאמור לעיל, אין מקום לזיכוי.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראה תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|