פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוחות תוך מענה מזלזל נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב פניתי לחברת יס בתאריך ה11.4.2012 כאשר נודע לי שנגמר לי המבצע הראשי ולאחר כי העלו לי את המחיר אוטומטי דרשתי להיתנתק מהם הם אכן אמרו שיגיעו לנתק אותי תוך שבועיים אך לבסוף הצליחה נציגת שימור שלהם להגיע איתי להסדר בעניין החבילה החודשית שלי שאומרת שלושה ממירים בבית כולל ערוץ בייבי וכולל וי או די חינם כפי שתמיד היה לי בסכום של 265ש"ח בחודש , אך מאותו יום נהיה לי קשר חברות צמוד מאד עם חברת יס שאומר כמעט כל יומיים להיות איתם בטלפון כמעט שעה בריבים מטורפים וויכוחים ואז לאחר כמה ימים חוזרים אליי מתנצלים וטוענים ששמעו את ההקלה ואני צודק והכול יתוקן ויתועד במחשב אך דבר מזה לא קרה הם אינם מתעדים כלום ולכן כל פעם המלחמה שלי מתחילה מחדש איתם .
אפילו פעם אחת ,אחת המנהלות אמרה ל\נציגה שתגיד לי שאין להם את ההקלטות של השיחה ולכן אין מה לעשות בעניין דברי וזה ישאר כפי שהם טוענים לאחר כי הבינו שאני לא פריאאר ומנהל גדול בחברה דומה שנותנת שירות ללקוחות ויודע את עניין מערכות ההקלטה וכמה זמן מחוייבים לשמר אותם התקשרה אלי בחורה והתנצלה בשם החברה על כך שהמנהלת שיקרה אותי בעניין ההקלטה ושוב אמרה שהיא האזינה ואני צודק!!!
אך היום התקשרתי הגעתי לנציגה בשם לאה מצוות קרן שהיא שוב אינה רואה את הסיכום וטוענת כי אני אכן מחוייב על סכום של 284ש"ח ולא כפי שסוכם כי מורדים לי על הוי או די שדרשתי לקבל את המנהלת שלה קרן היא אמרה שאי אפשר הסברתי שזאת זכותי לקבל שיחה איתה אך היא בדיבור מזלזל שלפה שוב ואמרה שקרן לא תדבר איתי והיא העבירה אותי למחלקה אחרת חיכיתי על הקו כשעה ללא מענה אנוש וכך הסתיימההשיחה ללא קבלת הסבר! ללא קבלת מנהל! וללא קבלת שירות הוגן!!!
עוגמת נפש וטלפונים סוג הנזק :
הסדר של החשבון החודשי ופיצוי על כל הזמן והטלפונים ששרפתי על חברת יס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
ראה לעיל . תגובה:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 12.6.2012 בעניינו של מר דומב.

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן, ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בעניין פניית מר דומב .

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי במנוי שירותי הצפייה של מר דומב עודכנה תוכנית אישית מסוג K9Gלתקופה מוגדרת בת 18 חודשים החל מיום 18.6.2012. וללא התחייבות .

המבצע הנדון כולל צפייה בחבילת הבסיס, סרטים ותוספת של אחד ממסלולי ה- CHOICE (להלן 3 חבילות צפייה לבחירה) ו 2 חבילות ערוצים סיגמנטליים בשפות זרות סה"כ המחיר החודשי נכון למועד הצטרפותו למבצע ונכון למועד תשובתי זו הנו 219 ש"ח לחודש לתקופה בת 18 חודשים (להלן: "התקופה הראשונה") ובעלות חודשית בסך 234 ש"ח לתקופה בת 24 חודשים (להלן: "התקופה השנייה").


חבילת הצפייה אינה כוללת ערוצי פרימיום וערוצים ברישיון מיוחד ובכפוף לתנאי נספח המבצע והסכם ההתקשרות.


בנוסף לתוכן הכלול במחיר המבצע עודכן לבקשתו במנוי צפייה בערוץ "בייבי", בהנחה בשיעור 30% ממחיר המחירון עד לתום תקפות המבצע או עד להסרת הערוץ מצדו.

כמו כן מחויב המנוי בדמי השימוש בשירות ה-VOD בהתאם למחירון yes המתעדכן מעת לעת ונכון לרגע זה בסך 14.9 ₪.

בנוסף מחויב המנוי לעיל עבור שכירות חודשית של שני ממירים מסוג yesMax , הראשון תמורת 9.90 ₪ והשני תמורת 14.9 ₪ .

בנוסף נהנה המנוי מהטבת זיכוי כספי בסך 10 ₪ לכל חודש למשך 18 חודשים וזאת במידה ולא יבוצע שינוי על ידי המנוי או מי מטעמו לפני כן .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה