פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות ב-YesMax נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי את היס מקס לפני ארבעה חודשים בערך. למרות שאני מרוצה באופן יחסי מהמכשיר קיימות בו תקלות רבות כגון, הקלטות שנכשלות, תקיעות מרובות שמחייבות ניתוק מהחשמל ובחודש האחרון תקלה מרגיזה במיוחד שגורמת לתכנית מוקלטת שנצפית לקפוץ אחורה כל הזמן.

בשיחה עם נציגת יס היום נמסר לי כי הנושא ידוע כבר חודש ונובע מעדכון תוכנה וכי כרגע הם עובדים על פתרון.

שאלתי ליס היא מדוע הם משחררים מוצר שעדיין נמצא בעצם בשלבי פיתוח ומכיל תקלות רבות. המוצר אינו מספק את כל מה שמובטח וכרגע ליס אין פתרון לבעיות אבל זה לא מפריע להם לגבות תשלום מלא עבור המוצר הלא מוגמר אותו הם מספקים.

תשובה שהעניין ידוע ונמצא בטיפול של מחלקת ההנדסה אינה מספקת לאחר יותר מארבעה חודשים של תקלות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינה של הגב' זהבה אהרון. לאחר בדיקה שנערכה להלן התייחסות החברה. תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד ומשקיעה משאבים רבים על מנת שהגב' אהרון ושאר לקוחותיה ייהנו בצורה מקסימלית מחווית הצפייה בשידוריה. על כן פועלת נמרצות לאיתור תקלות ומיגורן ועושה מאמצים רבים על מנת לשפר ולשכלל את רמת הטכנולוגיה והשירות המתחייב כלפי לקוחותינו.



בהתאם לזאת, אציין כי צר לי ללמוד על אי הנוחות ואי שביעות רצונה של הגב' אהרון מתפקודו של מכשיר ה yes Max שבביתה.



יודגש כי חשובות בעינינו פניות יזומות מצד לקוחותינו כדוגמת זו שהפנית אלינו וזאת על מנת שחברתנו תוכל להמשיך ולהתייעל. בהתאם לכך אבקש להביא לידיעתך כי תוכן פנייתך הועבר לבדיקת מחלקת ההנדסה בחברתנו, ולהתייחסות הגורמים הרלוונטיים בה.



כל פנייה, כפי שצוין בפנייתה של הגב' אהרון, המתקבלת במוקד שירות הלקוחות בחברתנו בנושא תקלות בכלל ותקלות במכשיר ה yesMax בפרט מטופלת לגופה, ובמידת הצורך מתואם הגעת טכנאי שירות מוסמך להמשך טיפול וזאת על מנת להעניק ללקוחותינו שירות הולם. בנוסף, אנו מבצעים בדיקה מקיפה לתקלות המתרחשות ולנושאים הטעונים שיפור או שדרוג .



מבדיקה שערכתי, בהתאם לדווח על תקלות ובקשות לשיפורים ע"י לקוחותינו המחלקה הטכנית ומחלקת ההנדסה עושות כל שביכולתן לאיתור גורמי התקלה ואחת לתקופה, מתבצעת הורדת גרסה למכשיר ה yesMax אשר אמורה לפתור חלק גדול מהתקלות ולבצע שיפורים.



אני מקווה כי בעתיד יתאפשר לגב' אהרון ליהנות ממכשיר הyesMax שרכש ומאחלת לה ולבני ביתה המשך צפייה מהנה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה