פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחמאות לחברת yes נושא התלונה:
ולר יורם שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
בשבת-חג מוקדם בבקר הודעתי על תקלה מתמשכת,יחס הטיפול בתלונתי היה מהיר משכנע ואדיב,ממש לא "ישראלי",תודתי לחב' yes.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר ולר הנכבד ,
אבקש להודות לך בשם כלל עובדי החברה, על העתק המכתב שהעברת אלינו.
תגובה:
אנו שמחים להיווכח, כי המשאבים הרבים, דוגמת כוח האדם, המחשבה הניכרת, והזמן הרב, המושקעים בשיפור השירות ובאיכותו נושאים פרי.אנו כמובן, נוסיף ונגוון, נשתפר ונתייעל לטובת קידום השירות לרווחת לקוחותינו.

תענוג גדול של כולנו להתכבד במכתבים כדוגמת זה שלך, המעריך את פועלם של נציגנו.

ברשותך, מכתבך יועבר כלשונו לעובדים ולמנהליהם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה