פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השארת ליכלוך ע"י טכנאי התקנה בגינתנו נושא התלונה:
הימן יהונתן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
התמר 75, נווה ימין כתובת:
תיאור הבעיה:
היום, ה- 6/3 יצאתי מביתי לפגישה. בצאתי פגשתי את שכני ממול שסיפר לי כי טכנאי יס מתקינים אצלו חיבור לכבלים. את הטכנאי ראיתי מרחוק. בשובי מהפגישה, מצאתי קופסאות של רכיבי יס וגם חוטי חשמל שונים פזורים בגינתי.
התקשרתי ליס ע"מ לפתור את הבעיה. בראשית ענתה לי מירי שהודיעה לי כי אני חייב לברר את מספר המנוי של השכן או פרטים נוספים עליו בכדי להגיש תלונה. כתובת, סוג השירות (התקנה) ותאריך - לא מספיק?? האם אני, אזרח שנפגע כתוצאה משירות קלוקל שהעניק טכנאי (לא אחראי) שלכם, צריך לברר פרטים נוספים?!?
אחרי שביקשתי לדבר עם האחראי על מירי (הודיעה לי כי אין למי להעביר אותי... מה כולם בהפסקת צהריים?!), היא חזרה אליי כעבור 10דק' וקישרה אותי עם רויטל (נדמה לי). רויטל דנה איתי סביב אותה שאלה ודרשה פרטים נוספים של השכן שלי (מה הקשר אליו בכלל?!?).
אז יס, ראשית יש לכם את הפרטים של הלקוחות (ויש מספר כאלו בכתובת המצויינת לעיל). שנית, יש לכם את פרטי ההתקנות (כולל שם לקוח, מספר לקוח, כתובת, תאריך ביצוע וכו'). אז... מה הבעיה לאתר למי בוצעה היום התקנה, לאתר מי היה הטכנאי ולתת לו בראש?!
בזיון!
שירות לקוי סוג הנזק :
אם הייתי יכול כלכלית, הייתי תובע את אמא שלכם! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 7.3.06, בהמשך לפנייתו של מר יהונתן הימן בטענה לנזק שנגרם בביתו ע"י מתקינים של חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו. תגובה:
צר לי ללמוד על המקרה כפי שתיאר מר הימן בפנייתו.



חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.



הריני לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא מול מנהל מחלקת ההתקנות ומול כל הגורמים המטפלים וקשורים בנושא .

פנייתו של מר הימן בנושא פסולת שהושארה בגינתו על ידי נציגינו הועברה לאחראים עליהם, נציג מטעם חברתנו יצור עמו קשר בטווח של 48 שעות עבודה ממועד תגובתי זה על מנת לתאם הגעתו לבדיקת טענה זו.

הרשה לי להעביר את התנצלותינו הכנה באם המתקינים השאירו אחר סיום עבודתם פסולת, חשוב לציין כי מקרה זה הנו חריג ואינו משקף את נוהלי עבודת נציגינו.

בנושא פנייתו הטלפונית של מר הימן לשרות הלקוחות שלנו, אבקש להביע התנצלותנו על ההשתלשלות החריגה, כפי שעולה מפנייתו של מר הימן לרבות שיחותיו עם נציגנו, העיכוב בטיפול בפנייתו ואי הנוחות באם נגרמה לו . תוכן פנייתו הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת הפנייה.

אוסיף ואציין, כי חשובות בעיננו פניות יזומות מצד הציבור, דוגמת זו שהעביר מר הימן, על מנת שנוכל להפיק את הלקחים המתאימים לצורך שיפור וייעול השרות ונעשה כל שביכולתנו על מנת שמקרים כגון זה לא יקרו עוד בעתיד.



בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה