פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאים שהובטחו ע"י הסוכן נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה27/4 הצטרפנו לשירותים של חב יס אחריי 15 שנה בהוט בגלל התנאים שהוצגו לנו ע"י הסוכן
מראש אמרנו כי לנו יש חבילת טריפל בהוט ואנו רוצים לעבור לעיסקת חבילה הכוללת טלוויזיה אינטרנט וטלפון וההצעה תתמודד מול הוט על כל השירותים
הסוכן גל שביקר בביתנו אמר כי אין אנו נעבוד מול בזק או נטוויזין אלא הוא ידאג לכל החבילה מול אותם חברות
לאחר חתימת החוזה ביקשנו להתחבר ב13/5 מכיוון שהיתה מתוכננת לנו נסיעה לחול הסוכן שיכנע אותנו כי תוך יומיים אנו מתחברים לכל השירותים הכוללים טלפון אינטרנט וטלווזיה באותו יום יגיעו כל הנציגים ויחברו אותנו
והתעקש על התחברות לפני הנסיעה -לצערי האמנו לו ונסגר תאריך ה30/4
אכן באותו יום הגיעו נציגיי יס להתקין אך נציגי בזק לא הגיעו, הסוכן הבטיח כי יחזיר לנו את התשלום העודף שנשלם להוט.
לאחר החזרה מחו"ל יצרנו קשר עם הסוכן שהעביר את הפרטים שלנו ל"דילר" בשם ואדים מבזק שהבטיח הבטחות ולא עמד בהם
מאותו יום ועד היום אנו משלמים תעריף גבוהה לחב הוט על אינטרנט וטלפון והחבילה שהסוכן הבטיח לא קיימת
כרגע החבילה הכוללת יותר יקרה מהחבילה של הוט
היום נשלחה בקשת התנתקות מחב יס נאמר לי כי עד יום שני יתאמו מועדאיסוף הציוד
הסוכנים מפזרים הבטחות ולא עומדים בהם למרות שהכל כתוב
החברה מאמינה לסוכנים ולא ללקוחות שלהם -שוב למרות ההוכחות
עוגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בתנאים שהובטחו ופיצוי על התשלום העודף ששולם להוט פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' אתי אטדגי מיום 27.06.2012.

בנושא טענתה של גב' אטדגי להבטחת נציג המכירות שלנו בנושא מבצעים לשירותי אינטרנט וטלפוניה, ישנן ספקיות שירותי גישה לאינטרנט, תשתית אינטרנט וקווי טלפון הנותנות מבצעים מוזלים ללקוחות yes אולם ההתקשרות מתבצעת ישירות מול החברה ללא קשר אלינו.

נציגי המכירות לעיתים מתוך רצון להיטיב עם הלקוח מקשרים בינו לבין חברות המספקות שירותים אלו ומיידעים אותו בקשר למבצעים הקיימים, במידה והלקוח מעוניין נציג המכירות מעביר בקשה להתקשרות מול הלקוח ונציגי החברה המספקת את השרות פונים ללקוח בטווח של 72 שעות עסקים, כל פרט טכני או תשלום מתבצע ע"י הלקוח ישירות מול ספקית השרות.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה