פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת כבר 3 שבועות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתרעם על השירות המביש והמכפיר של חברת יס כלפי לקוחותיה
מזה 3 שבועות יש לי בעיה בבית בשידורי הטלויזיה שפתאום פוסקים וקופצת הודעה של שקופית מס 30 המתריעה על תקלה טכנית זמנית.
התקלה החלה ביום שישי מלפני כ-3 שבועות, לאחר יצירת קשר עם יס נמסר לי שיקבע לי טכנאי ליום ראשון אחה"צ, חזרתי והסברתי לנציגה שאני עם תינוק בבית ולא יכול לא להיות בלי טלויזיה כל השבת. לאחר מס' דקות לא מעטות של ויכוחים ואפילו הרמת קול מצידי הצליחו למצוא לי טכנאי לאותו יום לשעה 20-22. כל העת נציגת השירות חוזרת ואומרת שישנה תקלה כללית בבניין וכולם מושבתים (עוד יותר מחזק את השירות המזעזע שלהם כלפי בניין שלם שיושב ביום שישי ללא טלויזיה. יום שישי בערב הגיע הטכנאי אבל טען שהוא לא רואה כלום בחושך על הגג ושאלו אותי משירות הלקוחות אם אני מסכים שיגיע מחר, כמובן שלא הסכמתי אבל השאירו אותי ללא ברירה כ"כ ולמחרת תואם טכנאי לשעה 12-14. הטכנאי לא הגיע כלל למחרת ורק בשעה 17 שיצרתי עימו קשר ישירות לטלפון הנייד שלו הוא אמר שהוא בבני עייש יסיים שם ויגיע לטפל בתקלה אצלנו בבניין. בסופו של דבר התקלה "טופלה" במוצאי שבת כמעט. לאחר מס' ימים התקלה חזרה על עצמה שוב ועוד הפעם כל הבניין הושבת. שבוע לאחר מכן חוזר חלילה ושוב אין לנו בבניין טלויזיה. ברצוני להדגיש שכל פעם פניתי לשירות לקוחות וכל פעם תיאמו טכנאי ליום שלמחרת לעולם לא היה להם טכנאי אותו היום. כמובן שהתקלה חזרה על עצמה עוד מס' פעמים לא מעטות ועדיין לא קיבלנו פיתרון קבוע לזמן כתיבת פנייה זו. השיא של הסיפור היה שהיום לפני גמר יורו 2012 שוב פעם חזרה התקלה ושוב פעם אני מוצא את עצמי ממתין לנציג שירות. בזמן ההמתנה הטלויזיה חזרה פתאום לבד וניתקתי את השיחהמולם אך לאחר כ50-60 דקות של צפיה שוב פעם נותק השידור ועדיין מופיעה לי שגיאה של שקופית מס' 30. פניתי שוב פעם לנציג ושוב פעם "אתאם לך טכנאי למחר..." השירות שלהם פשוט מתחת לכל ביקורת.
אבקש לדעת מה אני יכול לשעות בעניין? איך אני יכול ואיפה אני יכול להתלונן על כך? מה גובה הפיצוי שאדרוש על העלבון והחוסר טלויזיה שהנני חווה ב 3 השבועות האחרונים? מה עוד אתם מציעים לי לעשות על מנת לא לעבור על כך בשתיקה ואני לא מתכוון לוותר להם הפעם
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך.

ביום 5.7.2012 שוחחה נציגת פניות ציבור עם מר חיטי, לטענתו כעת אין תקלה אך ניתן טל' ישיר על מנת שיצור קשר עם הנציגה בעת שהתקלה חוזרת.

כמו כן סוכם כי יבוצע זיכוי בגין צפייה מיום 22.6.2012 ועד ליום 3.7.2012 ובנוסף הוענק הטבה לחודשיים בגין הזמנת ב-VOD עד לסך 35 ש"ח וערוץ בייבי במחיר מוזל .

בברכה

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה