פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלת חיובים בגין עסקה משולבת, ללא ידיעה וללא חתימה על מסמכים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אטי דרורי ואני מבקשת להביא לידיעתכם כי נציג יס, שכנע אותנו להצטרף לחבילה משולבת של אינטרנט, טלפון ושירותי לויין, תוך אמירה שכל הקצוות נסגרות על ידי יס ולנו אין מה לדאוג, בפועל, העסקה מומשה לאחר טלפונים רבים ובעיות שאנחנו היינו צריכים לפתור באופן ישיר מול ספק האינטרנט והטלפון וחמור מזה
כאשר לא קיבלנו את השירות כמוצהר ביקשנו להתנתק והובהר לנו על ידי בזק בינלאומי ועל ידי בזק שיש לנו חיובים עבור מודם והתחייבות חודשית של 25 ש"ח לשנתיים! לא חתמנו על שום מסמך ובשום מקום לא נאמר לנו שישנם התחייבויות שלא ניתנות לביטול! בפועל, נציג יס מתנער מהטיפול ונציגי בזק בינלאומי, למרות שהטכנאי הודה בפניהם שלא החתים אותנו על שום מסמך ונסה לשחרר אותנו מחיוב שלא כדין - לא הצליח!
כרגע, אנחנו נופלים בין הכסאות בגין עסקה שנמכרה לנו בחוסר שקיפות ומשלבת מספר גורמים שכל אחד מפיל את האחריות על השני ובתווך - אנחנו!
זה לא יעלה על הדעת!
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אציין כי חברת yes מספקת שירותי טלוויזיה בלבד. בהתאם לכך, תנאי המבצע והחיבור לשירותים אחרים מבוצע למול חברות שונות בלבד.

בהתאם לכך וכפי שהובא לידיעת הלקוח יגאל דרורי מספר פעמים, ניתוק שירותי חברות שונות, שאינן חברת yes, יש לבצע ישירות למול החברות.

בקשתו של הלקוח יגאל דרורי לסיום ההתקשרות עם חברתנו התקבלה לראשונה ביום 02.07.2012 . לפיכך, הועברה בקשתו לסיום ההתקשרות עם חברתנו בלבד לטיפול מחלקת קשרי לקוחות אשר יצרו עמו קשר בהקדם.
תגובה:
ראה תשובתנו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה