פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חריג (מתן הנחה בכיס אחד וגניבה מכיס שני) נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחר מלחמה עיקשת מול חברת YES הסכמנו להמשיך את ההתקשרות עימם בטענה שהלקוחות הקבועים מזה שנים משלמים על ההטבות של החדשים ובעצם אנו מופלים לרעה, לאחר שביקשתי לסיים את ההתקשרות עימם נעשה מאמץ רב מצידם והכל "הסתדר" .(לאותו רגע בלבד), בחשבונית הראשונה קיבלנו חיוב חריג, פנינו לשירות לקוחות ושם נאמר לנו שחוייבנו כעת בסך 400 ש"ח על סרטים/תכנים וכי לפי קריאת הכרטיס החכם עולים הנתונים המחייבים חיוב בגין שירות,חזרתי ושאלתי איפה ההגיון אם לקוח משתמש בתכנים החיוב אמר להיות בחודש השוטף ולא 6-8 שנים אחורה, תשובת הנציגה יותר תמוהה : ישנם מצבים שיש תקלה בממיר וזה לא קלט נתונים בזמן אמת. נכון להיום אינני יכולה לבדוק את אמיתות הדברים, ואין עם מי לדבר ביקשתי להתנתק אך גם בשירות לקוחות שלהם המתנתי 40 דקות על הקו ופשוט לדבר אל הקירות שורה תחתונה : מכניסים לכיס אחד,מושכים מכיס אחד".
וכספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes מיום 02.07.2012 בעניינה של גב' ימית.

Yes מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מהיתרונות הטכנולוגיים, המתאפשרים על ידי שיטת השידור שלה, ובין השאר גם הזמנת סרטי P.P.V באמצעות השלט. כמובן שאנו מספקים הסברים מפורטים, במדריך השידורים והשירותים האלקטרוני, בדבר הדרך בה ניתן לצפות בסרט בהזמנה אישית או לבטל את ההזמנה. כמובן שקיימת ביד הלקוח, בכל עת, האפשרות לחסום את הזמנת הסרטים בתשלום ישירות מהמפענח הביתי, וזאת על ידי הודעה למוקד שירות הלקוחות שלנו.

אבקש להסביר, כי הזמנת סרטים בתשלום יכולה להיעשות אך ורק באמצעות קוד סודי אשר נבחר על ידי הלקוח, וכך הוא, או מי מטעמו (שנמסר לו הקוד הסודי), יכולים להזמין סרטים אלה. עוד ראוי להוסיף ולציין, כי בהתאם לקבוע בהסכם ההתקשרות שנערך בינינו, אחריות הלקוח חלה לגבי כל סרט שהוזמן מהמפענח שבביתו באמצעות הקוד הסודי, ועליו לדעת כי אנו מתייחסים לכל שירות שהוזמן מהמפענח שלו (כמו גם ממספר הטלפון שלו), לאחר ביצוע הזיהוי באמצעות הקוד הסודי כאמור, כשירות שהוזמן מטעמו.

חשוב להבין, כי חיוב רטרואקטיבי נעשה במקרים חריגים בלבד, וכי באופן סדיר, החיוב עבור הזמנת הסרטים בתשלום מבוצע במחזור החיוב החודשי שלאחר ביצוע הרכישה. ואולם, ייתכנו מצבים שבהם עקב אי חיבור רציף של המפענח לקו הטלפון, יהיה ניתן להזמין סרטים בהזמנה אישית ללא דיווח ישיר לרשומות החברה, וזאת עד לתפוסת זיכרון מלאה של הכרטיס החכם במפענח הדיגיטלי.

הכרטיס החכם שומר את הנתונים ללא הגבלת זמן כל עוד לא הצליח לדווח אותם. אפשרות הדיווח תלויה עקרונית בחסדי הלקוח בלבד, כאשר המפענח וקו הטלפון מצויים בביתו ובשליטתו.

המשמעות – כרטיס במפענח שנותק מקו הטלפון (או מעולם לא חובר אליו) יכול לשמש לרכישת סרטים מבלי שהחברה תדע על כך עד לחיבור המפענח לקו הטלפון, או החזרת ציוד הקצה אל החברה לאחר ביצוע ניתוק.

כמתואר לעיל, החברה אינה מתנה את ביצוע הרכישה בקיום החיבור הפיזי לקו הטלפון, ואינה נוקטת באמצעים כנגד המנתקים את הקו, אלא מסתפקת בגביה (לפי המחיר הנומינלי המקורי של הסרט) בבוא היום. הדיווח שנמנע יתקיים לבסוף, לאחר שמי שניתק את הקו חיברו מחדש (או במועד חיבור חדש של הממיר לקו טלפון או במצב שהציוד הוחזר למחסני החברה עקב החלפה או ניתוק).

לאחר שהבהרתי את זכותה המלאה של חברת yes בגביית החיוב הנ"ל. אבקש להודיעך כי לאור פנייתך, הוחלט כי באופן חריג וכמחווה שירותית מטעמה של yes יבוצע זיכוי במנוי על שמך בגין חיוב זה בסך 304.42 ₪.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה