פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיום התקשרות נושא התלונה:
כהן יגאל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש שישי נותקתי מיס (חברת הכבלים) מאז אני מתקשר כל שבוע , במהלך החודש האחרון לנציג שלהם שיבוא לקחת את הממירים בחזרה .כל פעם יש תירוץ טחר אבל הממירים לא נלקחו עד שעה זו

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
ראה לעיל . תגובה:

שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 8.7.2012 בעניינו של מר כהן .

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בעניין פניית מר כהן .

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 12.7.2012 שוחחו נציגינו עם מר כהן בנוגע לפנייתו לרבות תיאום הגעת נציג yes לכתובת המנוי לשם איסוף ציוד הקצה .

יצוין כי פנייתו טופלה לשביעות רצונו .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה