פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב. בהמשך לתלונתי הקודמת בנוגע לתקלה ב VOD כ 7 חודשים ללא תיקון ולאחר שנציגי השירות הרבים שאיתם שוחחתי הבטיחו הבטחות, ביניהן בחורה בשם אושרית שהתקשרה והבטיחה כי תחזור אלי כעבור שעה אך חזרה רק כעבור 48 שעות(!!!!) ולאחר מכן אמרה כי תבדוק ותחזור אלי שוב ומאז נעלמו עקבותיה, ביקשתי להתנתק מחברת YES. הבקשה הראשונה שלי היתה מול נציגה בשם שירן בשבוע שעבר ב 4/7. יום למחרת עדיין לא חזרו אלי וביום א' נציגה אחרת פשוט צעקה עלי בטלפון שאפסיק להתקשר ושיחזרו אלי. עד היום (עברו כ 8 ימים) אף אחד לא חזר אלי. בנוסף לכך שלחתי בפקס בקשה להתנתק באמצעות חברת הוט ובאמצעות אתר נתק אך ללא תגובה.
הדבר הבא שאני אעשה הוא פשוט לבטל את כרטיס האשראי על מנת שלא אחוייב על ידי חברה שאינה מסוגלת לתת שירות מינימלי ללקוח.
כספי סוג הנזק :
רוצה להתנתק ושיגיעו סוף סוף לקחת את הממיר. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
y שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ומצרה על החלטתה של גב' קסנר לסיים את התקשרותה עם חברתנו .
בהתאם לרשומות המנוי שוחחה גב' קסנר ביום 17.7.12 עם נציגתנו אשר תאמה עימה מועד לאיסוף ציוד ליום 13.8.2012.
כמו כן לאור טענותיה בגין תקלות הצפייה ביום 22.7.2012 בוצע זיכוי חד פעמי לחשבון המנוי בסך 249 ₪ בשווי חודש צפייה כמחווה
בברכה ,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה