פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עומדים בהתחייבויות נושא התלונה:
גבסו אלירן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח דקר 15\16 גני יער לוד כתובת:
תיאור הבעיה:
על סמך התחייביות של סוכן מכירות שלכם התברתי אליכם לאחר שמה שהובטח לי בחוזה לא קויים פניתי אליכם ולאחר בירור עם הסוכן ואימות הדברים הבטחתם שהבעיה נפתרה אולם לאחר 3 חודשים נותק ערוץ בייבי במקום 6 חודשים ובמקום 10םרטים ניתנו לי רק 6 פניתי אליכם וערוץ בייבי אומנם הוחזר אך תשובה לסרטים לא קיבלתי.אם ככה נריאת רמת השירות שלכם אני לא מעוניין להמנות על לקוחותכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes בעניין פנייתו של מר מיכאל אזולאי מיום 12.3.2006. תגובה:
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי מר אזולאי הצטרף לשרותי חברת yes ביום 18.11.2005. עם הצטרפותו הוענקו לו, לפי שהובטח וצויין על גבי הסכם ההתקשרות, זיכוי להתקנת עינית בביתו, 3 קופונים לסרטים וכן ערוץ פרימיום אחד לשלושה חודשים ללא חיוב.

בפועל, נירשם במנוי על שם מר אזולאי ערוץ בייבי לשלושה חודדים ללא חיוב עד ליום 19.2.2006. כמו כן, עם פנייתו לנציגי החברה במוקד השירות נרשם במנוי ערוץ בייבי לתקופה נוספת של 3 חודשים ללא חיוב החל מיום 20.2.2006.

במנוי על שם מר אזולאי נרשמו 4 קופונים להזמנת סרטים ונרשמו ביום 13.3.2006 על ידי- עוד 6 קופונים להזמנת סרטי DVDbox (לא כולל הזמנת משחקי כדורגל וסרטים אירוטיים) בתוקף לשנה, עד ליום 13.3.2007.

אני מודה למר אזולאי על פנייתו ומאחלת לו ולבני ביתו המשך צפייה מהנה וחג פורים שמח.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה