פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם התקשרות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מאי סגרתי מול נציגת יס חבילה בעלות של 225 ש"ח לחודש, בחשבונית הראשונה חוייבנו בסכום של כ-240 ש"ח, פניתי ליס ושם נאמר לי שלא מופי במנוי את הנתונים שהעלתי לשמחתי הרבה עם הניסיון המר שיש לי מהשירות שלהם הקלטתי כל שיחה עמהם, ביקשתי מהנציגה להקשיב לשיחה (הרי גם אצלהם השיחות מוקלטות) ובהתאם לכך לכבד את ההסכם, חזרה אלי הנציגה והודיעה לי כי הם הקשיבו לשיחה, ואכן חלה טעות עם אותה נציגה שנתנה לי את העסקה, אי לכך לא ניתן לקבל את העסקה כפי שנסגרה והם מתחייבים לזכות אותי רטרואקטיבית למחיר שנסגר אך החל מהחודש אני אחוייב בסכום המצויין בגוף החשבונית, אני לא מליחה להבין איך חברה שמכבדת את עצמה סוגרת הסכם עם לקוח ולא מצליחה לעמוד בהסכם זה כמתחייב
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes . שם ותפקיד:
ראה לעיל . תגובה:

שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 22.7.2012 בעניינה של גברת ימית .

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בעניין פניית גברת ימית .

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 26.7.2012 שוחח נציג פניות הציבור ב- yes עם גב' ימית בנוגע לפנייתה , לרבות מתן הצעה לתנאי תוכנית אישית ,חדשה ואטרקטיבית .

אציין כי פנייתה טופלה לשביעות רצונה המלאה .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה