פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכני גרוע< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,בחודש יו\וני פניתי לחברת יס לשדרוג המערכת למערכת VOD ,היו אצלי ב-1/7/12 ביצעו התקנה ללא בגיר בבבית. מאז פתחתי 4 קריאות שירות לתיקון תקלת צפיה. היום יום שישי ה-20/7/12 לאחר שהיה אצלי טכנאי שהחליף את הממיר עדין אין צפיה. משירות הלקוחות קיבלתי תשובה שרק ביום א' ניתן לפתוח קריאה. זה למעלה משבועיים שאני משלמת יותר ומקבלת פחות וכל שכן ברמת השירות הבזויה והכל כ דלה שהחברה הנ"ל נותנת. הרי מתקבלת הודעה ליצור קשר עם המוקד הטכני אך המוקד הטכני לא יכול לעשות דבר מלבד לבקש לנתק שקע ןלחבר אז מדוע ישנו מוקד "טכני" אם אין ביכולתו לעזור עד יום א'???? שירות לוקה בחסר!!! לאחר מס' טכנאים שהיו אצלי-זאת התוצאה!! אין טלויזיה לילדים שנמצאים בחופש הגדול! חברה שמבזה את עצה בפרסומות שווא ותלות בלתי נסבלת.
כספי סוג הנזק :
ניתוק לאלתר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל-yes בעניינה של גב' הראל מיום 21.07.2012,

מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 13.06.2012 סוכם עם גב' הראל על שדרוג ממיר והוספת שירות ה-VOD, תואם עמה מועד הגעת טכנאי ליום 01.07.2012 בין השעות 16:00-18:00, במועד זה הגיע נציגנו לכתובת המנוי וההתקנה בוצעה באופן תקין.

ביום 10.07.2012 פנתה גב' הראל לחברתנו עקב תקלת צפייה, תואם עמה מועד הגעת טכנאי ליום 12.07.2012 בין השעות 08:00-10:00, במועד זה הגיע נציגנו לכתובת המנוי וסידר את התקלה.
באותו היום פנתה לחברתנו פעם נוספת ותואם עמה מועד הגעת טכנאי ליום 15.07.2012 בין השעות 14:00-16:00, במועד זה הגיע נצגינו לכתובת המנוי אך כיוון שלא היה בגיר בכתובת המנוי, זה לא יכל לבצע את העבודה ושוחרר, תואם מועד חדש ליום 17.07.2012 בין השעות 16:00-18:00, במועד זה הגיע נציגנו לכתובת המנוי אך זה לא איתר מי מבני הבית, תואם מועד חדש ליום 20.07.2012 בין השעות 08:00-10:00, במועד זה הגיע נציגנו לכתובת המנוי והתקלה סודרה.

בהתאם למידע שבידי, ביום 20.07.2012 פנתה גב' הראל לחברתנו פעם נוספת עקב תקלת צפייה נצינו ביקשו לתאם מועד הגעת טכנאי ליום 23.07.2012 אך ללא הסכמתה, וזו ביקשה לשוחח עם מנהל בחברתנו לאחר שהובא לידיעתה כי מנהל ביום שבת אין מנהל שירות לקוחות זו ניתקה את השיחה, ביום 23.07.2012 פנתה לחברתנו בבקשה לביטול ההתקשרות, נציגנו יצרו עמה קשר בהקדם.
חשוב לציין כי תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני. אציין כי כל פנייה טופלה על הצד הטוב והמקצועי ביותר על מנת להעניק לגב' הראל שירות הולם, וזאת תוך ביצוע בדיקה מקיפה לתקלות המתרחשות בביתה על מנת לאפיין את התקלה ובאם קיימת תקלה.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל info@yesdbs.co.il < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה