חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 24.7.2012 בעניינה של גב' כרמלית שרעבי.
בסעיף 8.א' להסכם ההתקשרות של yes עם לקוחותיה נאמר:
" אנחנו, חברת yes, נהיה אחראים לתקינות הציוד, על חשבוננו לתקופת אחריות של שנה, החל מהיום שבו התקנו אותו בביתך (זאת למעט, כמובן, ציוד שנרכש מחברה אחרת, ולא מאתנו). במסגרת אחריות זאת לא נוכל להיות אחראיים על נזקים לשלטים או על שבר שייגרם לציוד הקליטה, למפענח ולכרטיס החכם, ובלבד שהנזקים לעיל לא נגרמו כתוצאה מרשלנותנו, כמו גם, לנזקי רטיבות, גניבה, נזקים שנגרמו בזדון, או נזקים שנגרמו בעקבות שריפה...".
לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק בגין אי החזרתו לידיה.
יש לציין כי רכוש החברה הנו רכוש יקר השייך לה, בהתאם לאמור, העלות של כל ממיר רגיל הינה 797 ₪ והעלות של כל כרטיס חכם הינה על סך של 198 ₪, המחיר כולל מע"מ.
לפיכך חויב המנוי על שמה של גב' שרעבי על סך של 995 ₪ המחיר כולל מע"מ.
מחיר ציוד הקצה הינו מעודכן למועד מכתבי זה ומתעדכן במחירון החברה מעת לעת.
בהמשך לפנייתך בשמה של גב' שרעבי אבקש לציין כי אם תחזיר גב' שרעבי את הממיר שמספרו A004FA01171505520 ואת הכרטיס החכם שמספרו 0118368407 לידי yes יבוצע זיכוי בגין החיוב שחויב המנוי על שמה של גב' שרעבי.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|