פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 20/5 עברתי דירה ביקשתי לנתק את הממירים שברשותי אמרתי בהתחלה שטכנאי יגיע אלי ב 11/6 לחבר לי מחדש את הממירים בבית החדש כל זאת לא נאמר לי על דמי השהייה / על חודש הגבלה בהשהייה ב 10/6 מתקשרים אלי ומתזכרים אותי שצריך להגיע מחר טכנאי התנצלתי ודחיתי אותו מיכוון שלא ניכנסתי עדיין לדירה החדשה דחיתי את הטכנאי מס פעמים בסוף נקבע הטכנאי ל 10/7 בנתיים שהייתי אצל חמי בבית שלו מיכוון שבדירה השניה הייתי בשכירות באמצע חודש יוני אני רואה חיוב של 160 ש"ח בערך התקשרתי לנציג ש"ל והסברתי את התהליך נאמר לי בשיא החוצפה שאני לא ביקשתי להמשיך את ההשהיה של המנוי הסברתי שאני ביקשתי לעבור דירה וכל עוד לא התקינו לי את היס במקום החדש אנני מצפה שיחייבו אותי הסביר לי שדיברתי עם טכנאי ולא עם נציג ש"ל אמרתי שאני לא מתוך המערכת ואני לא אמרו לנחש את הדברים הללו ושהנציגים צריכים להיות שקופים עם הלקוח ולתת את כל הפרטים הועברתי לקשרי לקוחות לאחר שביקשתי להתנתק שם קיבלתי את אותה התגובה שאני אשם בכל כשביקשתי מנהל מעליה נאמר לי שיאזינו לשיחה ויחזרו אלי הובטח לי עוד באותו היום שיחזרו אלי כשלמרבה הפלא אף אחד לא חזר אלי אני הייתי צריך שוב להרים טלפון לחברה ולעבור את מסכת ההמתנה + העברה מש"ל לקשל"ק נאמר לי שלא מוצאים את השיחה המוקלטת הסברתי שזה לא מעניין אותי וזאת לא הבעיה שלי וכשרציתי שוב מנהל קיבלתי שוב התנגדות מהנציגה לאחר שאמרתי לה שהשיחה מוקלטת רק אז היא החליטה לעשות טובה ולתת לי מנהלת מעליה דיברתי עם המנהלת שגם בהתחלה ישר אמרה שלא מגיעה לי זיכוי עוד לפני שהאזינה לשיחה / בדקה את הנושא לעומק הבטיחה שתחזור אלי עד יום למחרת בשעה 16:00 חיכיתי לטלפון ממנה והגיע שעה 19:00 לא קיבלתי עדיין שיחה מהמנהלת צוות בקשרי לקוחות ( פה כבר ראיתי איך החברה מתפקדת ) התקשרתי שוב לחברה הובטח לי שהמנהלת תחזור אלי עד שעה 22:00 שזה ממש לא בסדר מבחינתי בשעות כאלה לדבר עם לקוחות זה ממש הטרדה אבל הייתי חייב לסיים עם הנושא הזה אותה המנהלת שהייתה צריכה לחזור אלי חזרה אלי ב 21:00 לאחר שיחה נוספת מול נציגי יס המנהלת פתחה בזה שהיא מצטערת שהיא לא התקשרה בזמן פשוט היו לה הרבה שיחות מנהל ויצאתי לה מהראש המנהלת הסבירה כי אני יזוכה על הסכום עד ה 11/6 הסברתי לה שלא לשם זה הגעתי עד אליה כי גם ככה אני אמור להיות מזוכה עד תאריך זה הסברתי כי אני צריך לקבל זיכוי עד ה 10/7 המנהלת בדקה את זה שוב הבטיחה שתחזור אלי מחר כרגיל יום למחרת אני מחכה לשיחה בבוקר לא קיבלתי שוב התקשרתי למוקד בסוף חזרה אלי מנהלת שאמרה לי שאני יזוכה על כל הסכום עד ה 10/7 הודאתי לה וביקשתי את הכל בכתב ( לא קיבלתי עדיין כלום בדואר ) התקשרתי אתמול 29/7 שוב למוקד אחרי שראיתי חיוב של 122 ש"ח ושאלתי את הנציג בקשל"ק כמה הזיכוי שמגיע לי נאמר לי שאני מקבל זיכוי של 144 ש"ח אמרתי לנציג שזה לא הגיוני הרי עברו כמעט חודשיים ועד ה 11/6 לא חוייבתי אז נשאר חודש פחות יום סתומרת 229 ש"ח חודשי וצריך לקזז מכאן יום נאמר לי כי אני צריך לשלם דמי הקפאה בסה"כ 60 ש"ח לכל חודש הסברתי לנציג שזה לא נאמר לי באף שיחה גם לא עם המנהלי צוותים שדיברתי איתם וביקשתי את המנהלת שדיברתי איתה אמר לי שהיא תחזור אלי אמרתי לו שיתן לי תאום צפיות הנציג אמר לי שהוא לא מכיר את המנהלת הזאת והיא לא מאותו מקום שהוא יושב אמרתי לו שזה לא מעניין אותי שירים לה טלפון ויוודא מתי היא חוזרת אלי הנציג אמר לי שהיא תחזור אלי עוד היום ( 29/7 ) עד השעה 21:00 שזה גם לא קרה !!! מעבר לזה כשדיברתי עם המנהלים לא היה סיכום שיחה לא היה עמידה בת.צ לא היה שקיפות מלאה ביכלל רק עבודה בעיניים אני נורא מאוכזב ואני לא מתכוון להרים עוד טלפונים לחברה אחרי כמה וכמה פעמים שהרמתי טלפונים זמני המתנה ארוכים טרטורים מש"ל לקשל"ק ואי טיפול בי כמו שצריך לא נעשה איתי סמ"ט נכון לרגע זה . מעבר לזה שהתלוננתי על הטכנאי שהיה אצלי ב 10/7 כשהו קדח עם המקדחה השאיר לי בשני חדרים גריז על כל הקיר המנהלת בקשל"ק הבטיחה שיתקשרו אלי ויבואו לסדר את זה גם זה לא קרה עדיין
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי וחזרה של מנהל בדרה מאוד גבוהה אני רוצה סמ"ט + מכתב התנצלות מהחברה ותיקון הנזק בבית + במכתב אני רוצה שיהיה רשום סכום הזיכוי + תאריך העברה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על פנייתך לyes מיום 30.07.2012 בעניינו של מר דודי בלסיאנו.

אציין כי מר בלסיאנו פנה לחברתנו בפנייה ישירה, בהמשך לפנייתו הוצאה שיחה טלפונית למר בלסיאנו, סוכם על זיכוי מלא בגין תקופת ההקפאה מיום 20.05.2012 ועד ליום 10.07.2012 כולל הצמדה וריבית כחוק. בנוסף, תואם עמו מועד הגעת טכנאי לשם תיקון כתם הגריז ליום 08.08.2012.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה