פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום לא צודקת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/07/12 התחברתי לצערי ליס ומאז עברתי מסכת התעללות היו צריכים להתקין לי VOD באותו היום אבל אף אחד לא עדכן אותי שאני צריכה ראוטר וטרטרו אותי מנציג לנציג עד שבקשתי להתנתק אחרי שבוע אחרי שנאמר לי שלא יגבו ממני כסף כי אני נמצאת במבצע של חודשיים חינם למעט התקנה של 100 ש"ח במקום 285 ש"ח עכשיו מתברר לי שגבו ממני 115 ש"ח בנוסף להתקנה,מה גם שאת הציוד שלהם הם יבאו לאסוף רק בעוד חודש אני מבקשת את כספי בחזרה ואני לא חושבת שמגיע להם גם עבור התקנה אחרי כול השקרים של הנציגים שהבטיחו לי כול פעם מחדש שיחזרו אלי לשמחתי הרבה חזרתי להוט
וכספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

מיד עם הצטרפות הלקוחה אל שירותי חברתנו הוצע לה לדאוג לתנאי הסף לשירות הVOD ונציג יגיע פעם נוספת לביצוע התקנה לשירות הVOD ללא עלות נוספת וזאת תוך חודש ימים. לצערנו הלקוחה בחרה לסיים את התקשרותה עם חברתנו. בהתאם לכך, הובא לידיעתה כי במידה ותבחר לסיים את התקשרותה תוך 14 יום מיום ההצטרפות יבוצע חיוב בסך 100 ₪ בגין ההתקנה וכן חיוב יחסי בגין שירותי הצפיה החל מיום ההצטרפות ועד 3 ימי עבודה מיום בקשת הניתוק בהתאם לחוק והסכם ההתקשרות. כך גם בוצע החיוב. להלן תשובתנו ללקוחה כפי שנשלחה אליה בפנייה ישירה שלה לחברתנו טרם בקשתה לניתוק המנוי ביום 12.07.2012: " במידה ולקוח מתנתק בתוך 14 יום ממועד ההצטרפות לחברה, אנו נגבה מהלקוח תשלום עבור הזמן היחסי שהיה מחובר לשירותי yes. לגבי עלות ההתקנה, אנו נחייב סך של 100 ש"ח בגין ההתקנה הראשונית במקום 285 ש"ח. חשוב להבהיר כי כל הנ"ל יבוצע רק אם הלקוח מתנתק בתוך הטווח של 14 ימים."
לאור פנייתה בנושא זה ישירות לחברתנו ביום 30.07.2012 הוסבר הנושא פעם נוספת ללקוחה וכן צוינה תשובתנו מיום 12.07.2012 פעם נוספת.

תגובה:
ראה תשובתנו מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה