פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה טלפונית שלא מומשה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/6/12 (עד כמה שזכור לי) בעקבות מכתב שנשלח אלי בנוגע לגמר מבצע שניתן לי שהיה בתוקף עד סוף חודש 07/2012,פניתי לחברת יס לחידוש מסלול המבצע.
המבצע שבו מדובר:שימוש חופשי בתכני הוי.או.די ללא תשלום
המוקדן ששוחח איתי,טען שלא ניתן לחדש את המבצע באותו המחיר ועלי להוסיף סכום של 6 ש"ח למחיר.
לאחר שהסכמתי,הוא חידש לי את מסלול המבצע במחיר החדש (6 שח יותר מהמחיר הישן)
היום,במהלך פנייה לשירות הלקוחות של יס לצורך תאום מעבר דירה,נודע לי שהמסלול החדש שנקבע לי אינו כולל תכני וי.או.די חינם
הועברתי למחלקת שימור לקוחות לבחורה בשם ליבי,שלאחר בדיקה שעשתה,טענה שלא זה בדיוק מה שהובטח לי והנציג התכוון למשהו אחר וגם אם יוציאו את הקלטת השיחה (לבקשתי) וישמעו שזה אכן מה שהבטיח לי הנציג,אין באפשרותה לעמוד בהבטחה שניתנה לי.
זוהי חוצפה שאין כמוה!
אין לי בעיה בהבנת דברים,אני יודעת בדיוק מה שוחחתי עם הנציג ואם הוא מבטיח משהו שאין באפשרותו לקיים,אין זו בעייה שלי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
מימוש העיסקה שהובטחה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

בהתאם לפנייתה של גב' גרם האזנו לשיחה מיום 28.6.2012 , בשיחה זו סוכם על עדכון מבצע חדש אך לא צוין הזמנת תכני VOD ללא עלות .

לצערי מבצע זה הסתיים ולא קיים בחברתנו .

לאור פנייתה תיצור עמה נציגתנו קשר טלפונית בהקדם על מנת לתאם מבצע חדש לשביעות רצונה.

בברכה

חברת YES
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה