פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתשובה של יס מתאריך 31/07/12 נושא התלונה:
דוקצייב פרידה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתשובתם של יס שהוצע לי להתקין לי VOD שכחתם לעדכן שקבעת על דעת עצמך את התאריך ללא תאום מראש איתי למרות שהייתם צריכים להתקין לי באותו היום ולגבי החיוב שגביתם ללא צדק למרות שהובטח לי ע"י איש המכירות שלכם בשם מתן שאני במבצע של חודשיים ללא התחייבות ודיברתי איתו שוב בתאריך 2/8/12 והוא אמר לי במפורש שיחזירו לי את החיוב עד השקל האחרון כי אני במבצע חודשיים חינם והוא יבדוק את הנושא במשרד אבל לצערי הרב אין לי אפשרות להקליט שיחות אבל אני אשמח לעשות איתו ואיתכם שיחת ועידה
אחרי אין סוף שיחות עם נציגי יס בתאריך 9/07/12 ביום ההתקנה יגה בשם קרן שהבטיחה לי שיתקנו את הVOD למחרת בין 16-18 אבל אף אחד לא הגיע דיברתי עם נציגה בשם רננה שעשתה שיחת ועידה עם מתן איש המכירות והבטיחה שתטפל בנושא ההתקנה ותיהיה איתי בקשר עד היום לא חזרה אלי
ושוב דיברתי עם נציגה בשם שרה מצוות שחר שגם הבטיחה שתחזור למחרת כי היא עובדת משמרת בוקר וכמובן גם היא לא חזרה אלי ואז ב 15/7 ביקשתי להתנתק מיידית דיברתי עם קרן משימור לקוחות והיא בעצמה אמרה לי שאני יכולה להתנתק ללא עלות כי אני במבצע הסברתי לה שאני אמורה להתחבר להוט ב 19/7 ושלא ינתקו אותי מיידית אחרי כול הסבל שנגרם לי והיא אמרה לי במפורש שאני לא אדאג ולא יחיבו אותי ושוב אני מדגישה שזה מה שהוסבר לי במפורש אני בטוחה שכול השיחות שלכם מוקלטות ואני מעוניינת לשמוע את ההקלטה עם קרן מתאריך 15/07 אני מקווה שבאיזה שהוא דרך היא לא נמחקה בטעות מהמערכת שלכם

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

מיד לאחר ביצוע ההתקנה הוצע ללקוחה לבצע התקנה של שירות הVOD במועד שנוח עבורה. כאמור, לצערנו הלקוחה בחרה שלא לבצע התקנה זו. זאת על אף ששירות הVOD לא הותקן במועד ההצטרפות לאור אי עמידה בתנאי הסף מצד הלקוחה. כפי שהוסבר ללקוחה מספר פעמים וכפי שהשבנו בנושא בתגובתנו הקודמת, תנאי המבצע הוסדרו למול הלקוחה בכתב ואושרו בחתימתה. כמו כן, לבקשתה ביום 02.08.2012 הועברו לידיעת הלקוחה כל נספחי המבצע עליהם חתמה בעת ההצטרפות. בהתאם לתנאי המבצע אשר סוכמו עם הלקוחה ועליהם חתמה לאישור בוצע החיוב בגין שירותי הצפיה אותם צרכה הלקוחה.
כאמור בתגובתנו מיום 31.07.2012, בתאריך 12.7.2012 הוסבר לגב' פרידה את נושא החיוב בעת ניתוק המנוי וכן הובא לידיעתה מפורשות ובכתב (טרם בקשה לניתוק המנוי) כי במידה ותבחר לסיים את התקשרותה עם חברתנו יבוצע חיוב בגין שירותי הצפיה החל מיום ההתקנה ועד 3 ימי עבודה מיום בקשת הניתוק בהתאם לחוק והסכם ההתקשרות. בהתאם לתשובתנו זו גם בוצע החיוב בחשבון המנוי. כאמור בתגובתנו הקודמת, הלקוחה מוזמנת לעיין בתשובתנו בנושא שנשלחה אליה בכתב באמצעות הודעה בתאריך 12.07.2012.
כפי שהובא לידיעת הלקוחה, לא נמצא כל תיעוד לתאום הגעה של טכנאי ליום לאחר התקנת שירות ה VOD. לפיכך, הוצע ללקוחה לתאם את ההתקנה במועד שנוח לה אך כאמור מעלה לצערנו בחרה הלקוחה שלא לבצע את התקנת השירות.
תגובה:
אנא ראה תגובתנו מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה