חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 12.08.2012 בעניינו של מר קריספין רפי.
מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 12.08.2012 פנה מר קריספין לחברתנו עקב תקלת צפייה בשירות ה-VOD, תואם עמו הגעת טכנאי ליום 14.08.2012 בין השעות 16:00-18:00, במועד זה הגיע נציגנו לכתובת המנוי והתקלה סודרה.
לאור האמור, לא נמצא מקום לזיכוי.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|